  • 1. Data: 2017-09-28 18:21:42
    Temat: ziemia z doniczek
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Co się robi z ziemią z doniczek w mieście?
    Mogę zawieź na wieś, ale to bezsensu trochę

  • 2. Data: 2017-09-28 18:26:32
    Temat: Re: ziemia z doniczek
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 września 2017 18:21:44 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Co się robi z ziemią z doniczek w mieście?
    > Mogę zawieź na wieś, ale to bezsensu trochę

    Musisz lokalny PSZOK znaleźć i tam trzeba zawieźć

  • 3. Data: 2017-09-28 18:28:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 września 2017 18:21:44 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Co się robi z ziemią z doniczek w mieście?
    > Mogę zawieź na wieś, ale to bezsensu trochę

    A jeszcze jedna opcja:
    Przy kupnie nowej ziemi w markecie czy lokalnym ogrodniczym muszą starą od Ciebie
    zabrać do utylizacji

  • 4. Data: 2017-09-28 18:29:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Bolko ma problem:

    > Co się robi z ziemią z doniczek w mieście?
    > Mogę zawieź na wieś, ale to bezsensu trochę

    Jeśli tym miastem jest Warszawa, to się dzwoni na numer 19115,
    łączy z konsultantem od śmieci i zadaje to pytanie. Ludziom
    "na słuchawce" też się trochę rozrywki należy. W Krakowie nie
    wiem jak to jest rozwiązane.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2017-09-28 18:33:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kris pisze:

    > A jeszcze jedna opcja:
    > Przy kupnie nowej ziemi w markecie czy lokalnym
    > ogrodniczym muszą starą od Ciebie zabrać do utylizacji

    I niech im ziemia lekką będzie (dzisiaj kupowałem
    w "Mrówce" cztery worki 60 litrów, każdy 19 kg).

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2017-09-28 20:05:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Sep 2017 18:29:21 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > W Krakowie nie
    > wiem jak to jest rozwiązane.

    My tu mamy bardziej wyrafinowane rozrywki, więc ziemię z doniczek wyrzucamy
    po prostu do śmieci :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2017-09-28 20:30:50
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 18:21 Bolko <s...@g...com> pisze:

    > Co się robi z ziemią z doniczek w mieście?
    > Mogę zawieź na wieś, ale to bezsensu trochę

    Nie masz tam jakiegoś trawnika w pobliżu? - przecież jeśli z Twojej
    doniczki to raczej nie skażona...
    Rozsyp jakbyś nawóz aplikował i po sprawie.

    TG

  • 8. Data: 2017-09-28 20:35:05
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > I niech im ziemia lekką będzie (dzisiaj kupowałem
    > w "Mrówce" cztery worki 60 litrów, każdy 19 kg).

    Żona po raz pierwszy zaszalała i zasadziła pomidory i jakieś kwiatki.
    Poszło na to ze 200 litrów ziemi.
    A teraz to nie wiem czy 50 litrów będzie.
    Trudno mi uwierzyć że tak rośliny zużyły ziemie.

    Ja się na wsi wychowałem i tak do śmieci to mi szkoda.
    A na pole/podwórze to stach się ktoś nie dopieprzył.

    A najbardziej to mnie rozpieprzyło jak musiałem kije bambusowe
    na paliki do pomidorów kupić.
    Kiedyś to szło się w krzaki po kije , a teraz nie mogę bo Natura2000
    więc trzeba do Casto iść po kije sprowadzone z chin.
    To musi pierdolnąć.

  • 9. Data: 2017-09-28 20:50:19
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 września 2017 20:31:39 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Nie masz tam jakiegoś trawnika w pobliżu? - przecież jeśli z Twojej
    > doniczki to raczej nie skażona...
    > Rozsyp jakbyś nawóz aplikował i po sprawie.

    A Straż MIejska się nie przypieprzy poinformowana przez jakiegoś sąsiada?

  • 10. Data: 2017-09-28 20:55:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 20:50 Bolko <s...@g...com> pisze:

    > A Straż MIejska się nie przypieprzy poinformowana przez jakiegoś
    > sąsiada?

    Regenerujesz trawnik, dzieciaki sąsiadów bardzo go w tym sezonie
    sponiewierały, a Ty wychowany na wsi bardzo lubisz zieleń w swoim
    otoczeniu.
    Za własne pieniądze kupiłeś przyzwoitą ziemię doniczkową...
    Jakbyś miał z tonę do rozrzucenia to była by inna skala, ale z paru
    doniczek?

    TG