  • 11. Data: 2017-09-28 21:12:12
    Temat: Re: ziemia z doniczek
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jakbyś miał z tonę do rozrzucenia to była by inna skala

    Jakby miał tonę, to rozgrabiłby na czterech metrach kwadratowych.
    Przecież to niewiele :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2017-09-28 21:13:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A Straż MIejska się nie przypieprzy poinformowana przez jakiegoś sąsiada?

    Jak wydłubujesz kamienie ze spodu buta, to się ktoś przypieprza?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2017-09-28 21:17:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 21:12 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Jakby miał tonę, to rozgrabiłby na czterech metrach kwadratowych.
    > Przecież to niewiele :-)

    Niewiele, ale na trawniku w studni blokowiska byłby już znaczący ślad...

    TG

  • 14. Data: 2017-09-28 21:36:02
    Od: Sebastian <s...@c...pl>

    W dniu czwartek, 28 września 2017 18:21:44 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Co się robi z ziemią z doniczek w mieście?
    > Mogę zawieź na wieś, ale to bezsensu trochę

    To zależy od ilości :-)

  • 15. Data: 2017-09-28 21:55:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Jak wydłubujesz kamienie ze spodu buta, to się ktoś przypieprza?

    To jest jakiś pomysł -- roznieść po Krakowie na butach.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2017-09-28 22:00:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Bolko pisze:

    > A najbardziej to mnie rozpieprzyło jak musiałem kije bambusowe
    > na paliki do pomidorów kupić.
    > Kiedyś to szło się w krzaki po kije , a teraz nie mogę bo Natura2000
    > więc trzeba do Casto iść po kije sprowadzone z chin.

    Bez przesady, ja na swojej (miejskiej) działce mam dość kijaszków do
    pozyskania. To wszystko nie wynika z Natury 2000, tylko z logistyki.
    Z Chin łatwo przywieźć masowy towar. Taki bambus bardzo fajny jest.

    Jarek

    --
    A kto nie wypije, tego we dwa kije
    Łupu-cupu, łupu-cupu, tego we dwa kije

  • 17. Data: 2017-09-28 22:08:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Sep 2017 21:55:15 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > To jest jakiś pomysł -- roznieść po Krakowie na butach.

    https://youtu.be/9zugv1NdMj4?t=36s

    Nie dziękujcie :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 18. Data: 2017-09-29 00:12:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Bez przesady, ja na swojej (miejskiej) działce mam dość kijaszków do
    > pozyskania. To wszystko nie wynika z Natury 2000, tylko z logistyki.
    > Z Chin łatwo przywieźć masowy towar. Taki bambus bardzo fajny jest.

    Zwłaszcza, że jak rano wysadzisz sadzonkę, to na drugi dzień już Cię
    zaczyna przerastać wysokością.

    Nie wiem tego, ale chyba na tych ichnich plantacjach to zbiory mają
    pewnie co kilka dni.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2017-09-29 00:14:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-28 o 22:08, Maciek pisze:

    > https://youtu.be/9zugv1NdMj4?t=36s
    >
    > Nie dziękujcie :)

    Jak Rozpętałem też było.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2017-09-29 01:12:54
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 18:21, Bolko pisze:
    > Co się robi z ziemią z doniczek w mieście?
    > Mogę zawieź na wieś, ale to bezsensu trochę

    jak to "mówio" - problemy pierwszego swiata... :)