  • 1. Data: 2017-09-28 16:44:37
    Temat: Tak a propo ocieplenia domu
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Popatrzcie na ten materiał izolacyjny :)
    http://joemonster.org/filmy/86293/Izolacja_termiczna
    _wahadlowcow_material_LI_900

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2017-09-28 16:52:27
    Temat: Re: Tak a propo ocieplenia domu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

    > Popatrzcie na ten materiał izolacyjny :)
    > http://joemonster.org/filmy/86293/Izolacja_termiczna
    _wahadlowcow_material_LI_900

    Pytałem w lokalnym składzie budowlanym, nie mają tego.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-09-28 18:03:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    _wahadlowcow_material_LI_900

    > Pytałem w lokalnym składzie budowlanym, nie mają tego.

    Dziwne to. Skoro powierzchnia się świeci to ma grubo ponad 500 stopni.
    Nawet, jeśli świetnie izoluje - to dalej ma ponad 500 stopni.

    Hmm...

    --
    MN

  • 4. Data: 2017-09-28 18:24:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marcin N napisał:

    > Dziwne to. Skoro powierzchnia się świeci to ma grubo ponad 500 stopni.
    > Nawet, jeśli świetnie izoluje - to dalej ma ponad 500 stopni.

    Światłem z głębin emanuje. Głebiny nie muszą być wielkie, warstwy
    przypowierzchniowe też mogą być gorące, ale sama powierzchnia
    już jest bardziej chłodzona przez powietrze (i radiację), niż
    grzana od spodu.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2017-09-28 19:41:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 września 2017 18:03:01 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Dziwne to. Skoro powierzchnia się świeci to ma grubo ponad 500 stopni.
    > Nawet, jeśli świetnie izoluje - to dalej ma ponad 500 stopni.

    on łapał za chłodne krawedzie - a material nie przewodzi ciepla wiec te 500 nie
    dochodzi do palcow. Zresztą gdyby złapał za te 500 to schłodziłby je palcami tak ze
    mialby chlodny izolator. Zeby sie poparzyc to trzeba dostarczyc pewną porcję energii
    a w powierzchniowej warstwie tyle nie ma.

    b.

  • 6. Data: 2017-09-28 22:44:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    A co z aerożelem? Obkładają już tym chałupy?

    L.

  • 7. Data: 2017-09-29 08:46:42
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Thu, 28 Sep 2017 16:44:37 +0200, Janusz napisał(a):

    > Popatrzcie na ten materiał izolacyjny :)

    W środku jest diodka led i bateria pastylka, dlatego świeci:-)

    --
    scruffty

  • 8. Data: 2017-09-29 08:48:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 22:44, Lisciasty pisze:
    > A co z aerożelem? Obkładają już tym chałupy?

    Poczytaj komentarze, tam ktoś pisze że zna człowieka który czymś podobnym
    o jakiejś chorej cenie obłożył dom. Zysk taki że dał tylko 5cm zamiast
    30czy 50styro.

    --
    Pozdr
    Janusz