  • 31. Data: 2017-09-29 20:34:08
    Temat: Re: ziemia z doniczek
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozna wyslac na Ukraine do takiej pani co je ziemie. Program w tv byl i widzialem jak
    jadla i mowila ze dobra. Zagraniczna pewno by jej smakowala.

  • 32. Data: 2017-09-29 20:45:54
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 29 Sep 2017 11:34:08 -0700, Zenek Kapelinder wrote:
    > Mozna wyslac na Ukraine do takiej pani co je ziemie. Program w tv byl i
    > widzialem jak jadla i mowila ze dobra. Zagraniczna pewno by jej
    > smakowala.

    Ej ale miało być ekologicznie!

    No chyba żeby owa pani sama przyszła po te trzy garście torfu. Piechotą.
    To wtedy jak najbardziej. :)

    Mateusz

  • 33. Data: 2017-09-29 20:46:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, September 28, 2017 at 6:21:44 PM UTC+2, Bolko wrote:
    > Co się robi z ziemią z doniczek w mieście?
    > Mogę zawieź na wieś, ale to bezsensu trochę

    daj ogloszenie na olx "oddam ziemie do kwiatkow", ktos sie zapewne skusi ;)

    WS

  • 34. Data: 2017-09-30 13:19:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > daj ogloszenie na olx "oddam ziemie do kwiatkow", ktos sie zapewne skusi ;)

    ostatnio modne:
    mam horom curke, przywieź pan

  • 35. Data: 2017-10-02 09:11:03
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Fri, 29 Sep 2017 06:23:36 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Ty tak na poważnie?

    :)

    --
    scruffty