    From: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zmywarka - oszczednosci
    Date: Tue, 25 Sep 2012 21:13:52 +0200
    <5...@g...com>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:533e02f0-7131-4f60-8456-b66ca821eda8@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 25 września 2012 11:46:02 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:

    >Wyrazy ubolewania dla żony

    Bo?
    Znam ludzi w Austrii majętnych z fortunami o jakich ci się nie śniło.
    Z wieloma nieraz rozmawiałem i też zapisują.

    Ładnych parę lat temu poszedłem z jednym takim znajomym do sklepu Julius
    Meinl. On sobie jakąś bułeczkę i szyneczkę wkrojoną na miejscu i kawusię no
    i ja to samo. Zapłaciłem i były jakieś grosze do wydania (wtedzy były
    szylingi i grosze). Ja zabrałem bułeczkę a grosze olałem.
    Wiesz co zrobił znajomy? Zjebał mnie że w ten sposób nigdy do niczego nie
    dojdę. Masz pojęcie. Facet raz, góra dwa na rok pośredniczył w sprzedaży
    maszyn drukarskich. W jego domu byłem kilkadziesiąt razy. Nie będę opisywał
    co tam widziałem ale ty i twoja rodzina i twoje 5 pokoleń takiej kasy nie
    zarobi.
    I wyobraź sobie że facet najnormalniej w świecie prowadzi notatki zużycia
    prądu gazu i wody.

    Marek