  • Data: 2012-09-27 14:16:50
    Temat: Re: zmywarka - oszczednosci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" napisał w wiadomości grup

    > Jeśli litr płynu starcza ci na kilka miesięcy a gąbeczka na miesiąc to
    > można już zakończyć dyskusję, bo albo: myjesz 4 talrze i 4 szklanki
    > tygodniowo :) albo po twoim myciu są brudne.

    Teraz to już dochodzisz do absurdów o ile mogę przyjąc argumentację, że ktoś
    nie potrafi zmywać tak by zużyć mniej wody niż zmywarka, albo jego terma nie
    pozwala na tak mały wypływ ciepłej wody, a tyle twierdzenie, że do zmywania
    potrzeba więcej niż 1l płynu na kilka miesięcy to jakaś abstrakcja.

    1l to to bardzo dużo. Niech będzie dla równego rachunku, że starcza na 100
    dni. To znaczy, że każdego dnia masz do dyspozycji 10ml.

    Myjąc w komorze nie widzę powody by wlewać tam 10ml dobrego płynu i nie
    sądzę by ktoś tak robił, ale może się nie znam.
    Myjąc po bieżącą wodą 10ml to będzie jakieś 20-30 porcji płynu na gąbce - do
    czego potrzeba więcej?

    > W twoim przypadku zmywarka nie ma sensu.

    Ależ ma sens! Ideą zmywarki nie jest oszczędzanie energii ani płynów ani też
    dokładne mycie (dlatego w gastronomii używa się innych urządzeń) ale
    oszczędność czasu.

    Mój czas jest wart więcej niż ta dodatkowa woda, prąd i chemia więc
    oczywiście jak już pisałem zmywarkę mieć będę i każdemu polecam. Polemizuję
    tylko z tym, że jakoby przynosi ona jakieś oszczędności.

    Pozdrawiam
    Ergie