  • Data: 2018-09-02 10:30:40
    Temat: Re: zużycie gazu
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 września 2018 10:19:48 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 2 Sep 2018 00:46:43 -0700 (PDT), Budyń

    > Znaczy kominek z buforem uruchomiłeś? ;)

    budynek szieletowy z ostatniego rzutu socjalistycznej produkcji
    cały szereg modernizacji był:
    ocieplenie całości 5cm
    wymiana okien
    doizolowanie wełną stropu
    zaizolowanie od środka pomieszczeń chłodnych typu garaż, piwnice
    montaż baniaka odzysku ciepła z wody szarej
    montaz solaru home-made ok. 50m2
    wymiana pieca na kondensacyjny

    b.