  • Data: 2013-02-15 19:16:52
    Temat: Re: zuzycie pradu na CO - pompa ciepla, nowe wyniki ;)
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fa1fd143-666c-4892-bf9e-b012da91f213@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 15 lutego 2013 12:51:43 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    >Teraz licze czy oplaciloby mi sie dokupic w tym momencie solary (tak jak Ty
    >dokupiles je do gazu). Nie oplacilo by sie.

    Jasne że by się nie opłaciło. Adam to oczywiste przecież.

    > Tak więc ty masz PC za 22tysiące zł, która na potrzeby CWU grzeje tą wodę
    > baniaku ze sprawnością COP góra 2,0 (optymistycznie) a ja mam solary za

    >Przy CWU grzeje z COPem 3. COP2 to pompa powietrzna osiaga dla CWU ;)

    Pobożne życzenia z COPem 3. Poczytaj grupę zapaleńców na elektrodzie którzy
    siedzą w tym po uszy zawodowo.
    Zresztą Nawet COP 3 jest niczym nie istotnym do mojego COP 50.

    > Ja tylko licze czy w moim przypadku by sie oplacilo. I stwierdzam ze nie
    > :)

    Tobie nie! Mnie tak. Juz to pisałem wielokrotnie.

    > nie musze latac z miotelka co rano i odsniezac solara :)

    Adam ty dalej jak dziecko odpisujesz. Nie co rano i nie latam bo nie
    uczęszczałem do Hogwardu i te dwa ruchy miotłą przy okazji konieczności
    odśnieżenia 140m2 podjazdu to jest jak wiązanie butów przy strojeniu się na
    zabawę.
    No ale argument masz. Co nie?

    Marek