  • Data: 2015-10-17 03:23:27
    Temat: Re: zx54 projekt do "zmniejszenia"
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Oct 2015 04:46:21 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

    > Zgodnie z pomysłem MYJKA wyszłoby tak:
    > http://i59.tinypic.com/15wl382.png

    Teraz to wygląda jak garaż z przybudówką mieszkalną. Budujesz dla siebie
    czy dla samochodów? Bo przy takim metrażu zdecydowanie te kilkanaście
    metrów bym przeznaczył dla siebie, a jedno auto niech marznie pod wiatą (z
    reguły któreś jest rzadziej używane, nie wiem jak u Ciebie).

    > wstawiłem małe WC pod schody - bedzie to wygodne???

    Będzie OK.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl