  • Data: 2015-10-18 19:04:24
    Temat: Re: zx54 projekt do "zmniejszenia"
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    Dnia Thu, 15 Oct 2015 04:46:21 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

    > Zgodnie z pomysłem MYJKA wyszłoby tak:
    > http://i59.tinypic.com/15wl382.png

    > Teraz to wygląda jak garaż z przybudówką mieszkalną. Budujesz dla siebie
    > czy dla samochodów?

    oj tam, oj tam :-)
    jest jeszcze piętro do mieszkania;-)
    a garaz ma bardziej służyć jak warsztat + 1 auto niż 2 auta;-)
    Lubie sobie czasem coś porobić w drewna, czy coś pospawać itp wiec garaz
    bedzie dla mnie drugim domem :-)
    W aucie też lubie grzebać wiec pewni i kanał musi być :-)
    Teraz zdecydowanie mi tego brakuje...by to mieć na miejscu
    2 auta to tam tylko pewnie w zime bym upchnął:-)

    Pozdrawiam
    uciu