  • 1. Data: 2020-08-04 18:08:27
    Temat: Reklamacja do zakładu energetycznego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    U teścia pojawia się ponad 260V napięcia na fazie.
    Przerabiał ktoś walkę z ZE w takiej sprawie?

    L.

  • 2. Data: 2020-08-04 18:19:26
    Temat: Re: Reklamacja do zakładu energetycznego
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > U teścia pojawia się ponad 260V napięcia na fazie.

    Jakaś akcja promocyjna w rodzaju "15% gratis"?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2020-08-04 19:19:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-08-04 o 18:08, Lisciasty pisze:
    > U teścia pojawia się ponad 260V napięcia na fazie.
    > Przerabiał ktoś walkę z ZE w takiej sprawie?
    >
    > L.

    Zgłoś na pogotowie energetyczne.

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3688750.html

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2020-08-04 20:03:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 04.08.2020 o 18:08, Lisciasty pisze:
    > U teścia pojawia się ponad 260V napięcia na fazie.
    > Przerabiał ktoś walkę z ZE w takiej sprawie?

    Z 5-6 lat temu przerabiałem w firmie. UPS-y często i gęsto przechodziły
    w podtrzymanie bateryjne, bo napięcie sobie skakało powyżej 245V.
    Jeden telefon na infolinię i dwa dni później wszystko wróciło do normy.

  • 5. Data: 2020-08-04 20:29:22
    Temat: Re: Reklamacja do zakadu energetycznego
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > L.
    https://www.youtube.com/watch?v=LKxL4KyncVA
    tu gosciu nawija ze wysokie napiecia to poklosie za duzej liczby paneli foto
    w danym rejonie.....
    ale ja sie nie znam.
    ktos to potwierdzi?

  • 6. Data: 2020-08-04 20:54:50
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    W dniu 2020-08-04 o 20:29, abn140 pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=LKxL4KyncVA
    > tu gosciu nawija ze wysokie napiecia to poklosie za duzej liczby paneli foto
> [...]
    Niestety tak. To jest niestety ta zła strona fotovoltaiki.
    Niektórzy podnoszą na falowniku napięcie nawet do ponad 260V :(

    MiSter

  • 7. Data: 2020-08-04 22:49:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    >U teścia pojawia się ponad 260V >napięcia na fazie.

    FV głowny podejrzany

  • 8. Data: 2020-08-04 23:40:19
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2020 20:54:50 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:

    > Niestety tak. To jest niestety ta zła strona fotovoltaiki.
    > Niektórzy podnoszą na falowniku napięcie nawet do ponad 260V :(

    kłopoty w sieciach dystrybucyjnych zaczynają się robić na tyle poważne że
    spodziewałbym się w niedalekiej przyszłości wymogu możliwości zdalnego
    odcinania fotowoltaiki przez dostawcę.

    b.

  • 9. Data: 2020-08-05 01:27:44
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 04-08-2020 o 18:08, Lisciasty pisze:
    > U teścia pojawia się ponad 260V napięcia na fazie.
    > Przerabiał ktoś walkę z ZE w takiej sprawie?

    Jeśli w słoneczne dni to fotowoltaika. Jeśli niezależne od pory dnia to
    uszkodzenie linii N.

    Zgłaszać natychmiast do ZE.

    yabba

  • 10. Data: 2020-08-05 07:38:22
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-04 o 14:40 -0700, budynPL napisał:
    > kłopoty w sieciach dystrybucyjnych zaczynają się robić na tyle
    > poważne że spodziewałbym się w niedalekiej przyszłości wymogu
    > możliwości zdalnego odcinania fotowoltaiki przez dostawcę.

    Alternatywnie - wymogu odcięcia w ogóle.

    Mateusz