  • 1. Data: 2012-07-12 23:10:37
    Temat: Remont chodnika a wody opadowe-Co zrobić?!
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Zglosiłem do starostwa zamiar naprawy chodnika- tradycyjne płyty będą
    wymienione na kostkę brukową. Chodnik na posesji,łaczy wejście do domu z
    chodnikiem ulicznym.Nachylenie i spływ wody od 50 lat jest w kierunku
    chodnika ulicznego- taki to teren.
    Teraz architektura zadaje mi pytanie żebym doprecyzował gdzie będzie
    spływać woda.
    Nic w nachyleniach, powierzchni i wymiarach sie nie zmieni.
    Czy mogą mi zabronić działania, skoro po wymianie nawierzchni woda
    bedzie płynąć tam gdzie płynie od lat?
    PS. MUSIAŁEM zrobić zgłoszenie - mam sąsiada donosiciela.

  • 2. Data: 2012-07-13 07:35:45
    Temat: Re: Remont chodnika a wody opadowe-Co zrobić?!
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Rentier napisał:
    > Czy mogą mi zabronić działania, skoro po wymianie nawierzchni woda
    > bedzie płynąć tam gdzie płynie od lat?

    Napisz, że wody opadowe będą spływały tam, gdzie spływały dotychczas i
    nic w tej materii się nie zmieni.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-07-13 18:10:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.07.2012 07:35, Robert G pisze:

    > Napisz, że wody opadowe będą spływały tam, gdzie spływały dotychczas i
    > nic w tej materii się nie zmieni.

    Oficjalnie to się określa tak: "Istniejące stosunki wodne nie zostaną
    naruszone" ;)

  • 4. Data: 2012-07-13 20:32:29
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Dzięki za porady!