    Date: Tue, 21 Jul 2015 22:09:47 +0200
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Renowacja domku ogrodowego na działce.

    Witam.

    Zdobyłem działeczkę na ROD, stoi tam domek zrobiony jak to się naście
    lat temu robiło, czyli z tego co było. Niestety nie murowany ale
    szkielet drewniany obity płytą (pilśniową chyba, ale dość gruba).
    Stoi to na podmurówce, od dołu zabezpieczone blachą, wentylacja zrobiona
    aby nie kisło pod podłogą itp. Niestety płyty są już do wymiany
    niektóre. Zewnętrzne wymiary to 3,6mx4,7m.

    I teraz - pomyślałem aby je zastąpić OSB.
    Czy dobrym pomysłem będzie płyta 8mm z zewnątrz?
    Jak ją potem pokryć czymś/zabezpieczyć? Tynk da się położyć? Jak?
    Bezpośrednio a może najpierw cienki styropian?
    Domek nie jest grzany, nikt mieszkać nie będzie zimą. Ma być niedrogo
    zrobiona renowacja.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez