  • Data: 2015-11-23 13:52:00
    Temat: Sadpal i inne srodki do czyszczenia komina
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czolem,

    Macie jakies doswiadczenia ze srodkami chemicznymi do czyszczenia kominow?
    Ja stosuje od czasu do czasu Sadpal i wg kominiarza to dzieki temu w moim
    kominie jest luzna, dajaca sie wyczyscic sadza, a nie zlepy.
    Pale suchyn drewnem lisciastym. Po roku nieczyszczenia zeszlo ok. 10 l
    sadzy z 8 metrow.

    Mam znajomych, ktorzy twierdza, ze rozmaite srodki - sadpale, diavoliny i
    inne - sa bardzo skuteczne i na dowod pokazuja mi swoje czysciutkie kotly,
    ale mam tez takich, dla ktorych to bujda.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl