  • 1. Data: 2009-02-06 13:58:12
    Temat: Skąd zimna woda w kaloryferze?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam
    Sytuacja:
    Dom dwupiętrowy.
    Piec 1F+zasobnik włączony.
    Więszość kaloryfró gorąca.

    Problem:
    3 kaloryfery zimne.
    Podczas odpowietrzania leci z nich zimna woda.
    Na zaworach w szfkach - ciepłe.

    Pytanie:
    Co się dzieje?
    ThinA

  • 2. Data: 2009-02-06 19:28:44
    Temat: Re: Skąd zimna woda w kaloryferze?
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Witam
    > Sytuacja:
    > Dom dwupiętrowy.
    > Piec 1F+zasobnik włączony.
    > Więszość kaloryfró gorąca.
    >
    > Problem:
    > 3 kaloryfery zimne.
    > Podczas odpowietrzania leci z nich zimna woda.
    > Na zaworach  w szfkach - ciepłe.
    >
    > Pytanie:
    > Co się dzieje?
    > ThinA

    Pytanie nr 1 : czy dom jest nowy i jest to pierwsze odpalenie C.O. ?
    Jeśli tak, to stawiałbym na to, że wykonawca instalacji C.O. zamienił
    miejscami zasilanie i powrót na kaloryferze. Wiem, wiem, to niemożliwe, jak
    można być takim idiotą, przecież dlatego rurki puszcza się w peszlach koloru
    niebieskiego i czerwonego aby nie pomylić, a jednak ręczę, że to możliwe.
    Sprawdź temperaturę rurek nie na rozdzielaczu (szafki) ale bezpośrednio przy
    grzejniku.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 3. Data: 2009-02-06 22:10:18
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    i to jest rozwiązanie problemu.

    pzdry,
    ;)

  • 4. Data: 2009-02-06 22:25:53
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    Rom wrote:
    > Witam
    > Sytuacja:
    > Dom dwupiętrowy.
    > Piec 1F+zasobnik włączony.
    > Więszość kaloryfró gorąca.
    >
    > Problem:
    > 3 kaloryfery zimne.
    > Podczas odpowietrzania leci z nich zimna woda.
    > Na zaworach w szfkach - ciepłe.

    zdejmij głowice termostatyczne.
    Sprawdź, czy zawory przy grzejnikach są otwarte, jeśli są na
    rozdzielaczu to tam też :)
    Jak nie będzie efektu, to wołaj fachowca, pewnie instalacja jest robiona
    na czuja i źle skryzowana.
    Czy to pierwsze uruchomienie? Jeśli tak, to zamorduj partacza, bo
    powinien odpalić kocioł i sprawdzić.
    No chyba, że nie zapłaciliście i zostawił Wam niespodziankę ;D

    pozdrawiam Piotr

  • 5. Data: 2009-02-07 06:28:25
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Przepraszam za OT ale czy istnieje możliwość kontaktu z Toba na privie?
    Mam jedno dręczące mnie pytanie...

    Jeżeli tak to proszę daj znać na miala wywal z niego SPAM_BLOK

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 6. Data: 2009-02-07 16:58:26
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    RudeBoy wrote:
    > Przepraszam za OT ale czy istnieje możliwość kontaktu z Toba na
    > privie? Mam jedno dręczące mnie pytanie...

    Tak to jest jak wytnie się za dużo :D
    Z kim :> ?

    pozdrawiam Piotr

  • 7. Data: 2009-02-08 19:29:48