eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować? › Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
  • Data: 2018-08-15 23:47:54
    Temat: Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Postawiłem zrobić ogrodzenie, sąsiedzi dostali od geodety
    zawiadomienie o dniu w którym będą ustalane granice (wbijane słupki).
    Sąsiedzi przyszli na zbiórkę, pogadaliśmy, pożartowaliśmy a po tem
    wszyscy się rozeszli.
    Na swój koszt postawiłem ogrodzenie, po czym znajomy mnie zapytał,
    czy sąsiedzi się do ogrodzenia dorzucili. Zdziwiłem się, jest taki
    zwyczaj? Nikt mi nie proponował udzialu w kosztach ogrodzenia wtedy
    przy ustalaniu granic. Co teraz? Próbować temat czy dać sobie
    spokój?

    --
    Marek