eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować? › Re: Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
  • Data: 2018-08-16 12:08:00
    Temat: Re: Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I gdzie jest zapis o partycypowaniu w budowie ?

    Paragraf drugi. Nie sugerowałbym się słowami "ich utrzymania" w
    połączeniu z domniemaniem z paragrafu pierwszego.

    Art. 154. § 1. Domniemywa się, że mury, płoty, miedze, rowy i inne
    urządzenia podobne, znajdujące się na granicy gruntów sąsiadujących,
    służą do wspólnego użytku sąsiadów. To samo dotyczy drzew i krzewów na
    granicy.

    § 2. Korzystający z wymienionych urządzeń obowiązani są ponosić wspólnie
    koszty ich utrzymania.