eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować? › Re: Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
  • Data: 2018-08-16 12:44:48
    Temat: Re: Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kris napisał:

    > Ale tam jest o "urządzeniach... NA GRANICY"
    > A autor wątku jak płot robił to pewnie nie zrobił go na granicy tylko
    > na swojej działce(1cm od granicy chociażby)

    Kiedyś o tym już pisałem -- mój sąsiad postawił płot nie centymetr od
    granicy, a cały metr. Zaufał temu, co było wcześniej. A wcześniej była
    siatka postawiana przez poprzedniego właściciela mojej działki. Już po
    fakcie przywołany skoczybruzda stwierdził, że to nie tak powinno być.
    Ale nikt do nikogo nie ma pretensji, bo i o co. Sąsiad zresztą przed
    robotą pytał mnie o wszystko, czy mi się taki płot będzie podobał.
    Jasne, że mi się podoba, sąsiad gust ma.

    Jarek

    --
    Mur naprawia,
    Mur graniczny, trzech mularzy!