  • 1. Data: 2011-01-28 14:39:16
    Temat: Stop GMO!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://www.agronews.com.pl/pl/0,21,8703,mamy_dosc_gm
    o.html

    Jak w temacie.

  • 2. Data: 2011-01-28 15:40:25
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Ikselka brought next idea :
    > http://www.agronews.com.pl/pl/0,21,8703,mamy_dosc_gm
    o.html

    > Jak w temacie.

    Stop zbożom poliploidalnym i nowym odmianom roślin i zwierząt. Wracajmy
    do zjadania dzikich traw ;-).
    Lekko mnie przeraża informacja, że z Polski przyjechała reprezentacja
    ,,Związku Zawodowego Rolników Ekologicznych im. św. Franciszka z Asyżu".
    Witek

  • 3. Data: 2011-01-28 16:19:44
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-01-28 16:40, Witek pisze:

> [...]
    > Lekko mnie przeraża informacja, że z Polski przyjechała reprezentacja
    > ,,Związku Zawodowego Rolników Ekologicznych im. św. Franciszka z Asyżu".

    E tam. Polscy rolnicy sprowadzają sobie GMO bez niczyjej kontroli i
    pozwolenia z Czech - bo to Unia i nikt nie zagląda im do bagażu. I żadne
    tupanie nogami nie pomoże, skoro jest bardziej opłacalne w produkcji.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2011-01-28 17:21:11
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    > E tam. Polscy rolnicy sprowadzają sobie GMO bez niczyjej kontroli i
    > pozwolenia z Czech - bo to Unia i nikt nie zagląda im do bagażu. I żadne
    > tupanie nogami nie pomoże, skoro jest bardziej opłacalne w produkcji.
    ...]
    > Pozdrawiam - Aicha
    http://www.goldenline.pl/forum/1969184/gmo-w-kanadzi
    e-jak-wyglada-rzeczywistosc
    rozumiem że za 10 lat ustwa o zwiększeniu podatków z powodu jw.
    CEzrys

  • 5. Data: 2011-01-28 19:41:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 16:40:25 +0100, Witek napisał(a):

    > Ikselka brought next idea :
    o.html

    > Stop zbożom poliploidalnym i nowym odmianom roślin i zwierząt. Wracajmy
    > do zjadania dzikich traw ;-).

    Nowe odmiany bez GMO świetnie się uzyskuje.

    > Lekko mnie przeraża informacja, że z Polski przyjechała reprezentacja
    > ,,Związku Zawodowego Rolników Ekologicznych im. św. Franciszka z Asyżu".
    > Witek

    I to czyni Cię ślepym?

  • 6. Data: 2011-01-28 19:43:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 17:19:44 +0100, Aicha napisał(a):

    > E tam. Polscy rolnicy sprowadzają sobie GMO bez niczyjej kontroli i
    > pozwolenia z Czech - bo to Unia i nikt nie zagląda im do bagażu. I żadne
    > tupanie nogami nie pomoże, skoro jest bardziej opłacalne w produkcji.

    Tak się dzieje, fakt. Zupełnie jak z tą babcią, co ją mj teść widział, jak
    truskawki DDT posypywała przez pończochę - "Panie, łuny nie som do
    jedzenio, ino na sprzedoż".
    :-///

    A sobie rolnik wyhoduje świnkę na ziemnaczkach, nie na gmourydzy.

  • 7. Data: 2011-01-28 22:43:52
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Ja jem tylko GMO i wyglądam, że ho ho. :-)
    Pozdrawiam progresywnie Ja...cki

  • 8. Data: 2011-01-28 23:02:31
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Dirko" na zmiany z kobietą z brodą:

    > Hejka. Ja jem tylko GMO i wyglądam, że ho ho. :-)

    Wiemy, wiemy... przecie płacimy 5 złociszy za odsłonę! Niby drogo, ale potem
    przynajmniej z dziećmi spokój na 2 tygodnie! Jedzą szpinak, piją mleko, nie
    hałasują, bo jak nie, to tata jeszcze raz zabierze do cyrku;-)

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i stara konina

  • 9. Data: 2011-01-29 10:10:03
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wiemy, wiemy... przecie płacimy 5 złociszy za odsłonę! Niby drogo, ale
    > potem przynajmniej z dziećmi spokój na 2 tygodnie! Jedzą szpinak, piją
    > mleko, nie hałasują, bo jak nie, to tata jeszcze raz zabierze do cyrku;-)

    Hejka. Dżoni, za 5 zł to sobie nawet "świeszczyka" nie kupisz. ;-)
    Pozdrawiam ewokacyjnie Ja...cki

  • 10. Data: 2011-01-30 16:25:51
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Ikselka used his keyboard to write :

    > Nowe odmiany bez GMO świetnie się uzyskuje.

    Taaa, a w czym jest lepsza przypadkowa mutacja od tej dokładnie
    zaplanowanej i kontrolowanej? Nie uważam, żeby GMO było lekiem na całe
    zło świata, ale każda nowa odmiana to modyfikacja genetyczna, często
    uzyskiwana poprzez zastosowanie technik zwiększających ich
    występowanie.

    > I to czyni Cię ślepym?

    A Ciebie mądrzejszą?
    Niestety wszędzie tam, gdzie miesza się religie wszelkiej maści z
    nauką, efekty są raczej opłakane. Szczególnie w naukach przyrodniczych
    to widać ;-(
    Witek