  • Data: 2014-07-24 20:58:37
    Temat: Studnia vs pozwolenia
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej
    Mam pytanie przymierzam się do wiercenia studni(tylko wiercenia bez obudowy
    bo to ważne). I się pytam naszych oficjeli w strostwie czy jakąś dokumntację
    im się należy przy poborze do 5m3 na własny użytek i h studni poniżej 30m?
    Jakież moje zdiwienie było, że wymagają
    Projektu prac geologicznych
    Dokumntacje hydrologiczną
    Te kwity do nich potem do 2 mcy czekania i mogę wiercic.
    ========
    Ale ta dokuntacja to jakies 1,5 kPLN wiec pomyszkowałem troche i się okazuje
    że w innych powiatach nic nie trzeba :( tylko po wywierceniu zgłosić obudowę
    studni do wydziału bodownictwa ot wszystko).
    A pan u nas w Strostwie na to że jego nie interesuje że u nas to jest z
    projektami i JUŻ. Wydaje mi się że prawo w kreju obowiązuje takie samo ale
    chyba się mylę jak jemu udowanić zeby mieć "dupochron", żeby zraz nie
    powiedzieli że prace górnicze bez zezwolenia i potem sądy a na końcu NSA.
    Jakieś pomysły???
    --
    .:Artur:.