  • Data: 2014-07-24 22:25:59
    Temat: Re: Studnia vs pozwolenia
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:53d167f1$0$2226$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2014-07-24 20:58, .:Artur:. wrote:
    >> Hej
    > <http://www.mos.gov.pl/g2/big/2012_03/9f7c0584cb7c2a
    168796dc560d5b22bc.pdf>

    Widzialem to i zadzwonilem nawet w tej sprawie do klienta a on do mnie ze
    jego to nie interesuje gla niego liczy sie prawo wodne i geologiczne po
    prostu BETON.
    Tam myślę czy Ministerstwo Górnictwa wyda mi takiego kwita i potwierdzi mi
    to na piśmie bo jak mam się kopać z urzędasami to mi sięnie uśmiecha.
    Tymbardziej że sprawa sąsiada zakończyła się w NSA oczywiście urząd
    przewalił z kretesem....
    --
    .:Artur:.