  • Data: 2019-05-16 16:56:13
    Temat: Studnia wiercona - dylematy
    Od: Cezary <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam studnię kręgową na 4,5m. Zazwyczaj pełna wody,ale przy suszy zdarza
    się, że wody jest tylko na jeden krąg. Do tej pory miałem do niej
    podłączone rynny z dachu domu, więc zamulenie było duże. Jesienią
    zeszłego roku rynny już odłączyłem, trochę ją wyczyściłem, wsypałem
    żwiru i wygląda że woda ok.
    Planuje zrobić nawadnianie ogrodu - około 800m2 i zastanawiam się czy
    taka studnia wydoli i czy będzie czysta woda. żeby mi instalacji nie
    zapchało. Mam prosty filtr siatkowy przed pompą. Pompa w domu, więc do
    studni 5 metrów i następne 4 w dół. To już chyba granica zasięgu dla
    zwykłej pompy.
    Ale dostałem ofertę od firmy, że przyjadą małą maszyną (co dla mnie jest
    ważne, bo już dość długo mieszkam) bez niszczenia dojazdu i zieleni.
    Wywiercą, wstawią rurę i na gotowo 160zł za mb. Południowa Polska.
    Czy to dużo, czy mało? I jeżeli się zdecyduję, to wiercić w studni
    kręgowej, czy obok studni?
    CezaryT