  • Data: 2011-07-03 08:14:46
    Temat: Suporex- czy firma ma znaczenie?
    Od: ark_fx <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    w tym tygodniu musze kupić suporex na ściany, jakieś 1100 sztuk.
    W hurtowni w ktorej biore większość rzeczy mają bloczki tylko z
    "Powodowa" a majstry mi powiedzieli ( doradzili? ) żeby nie brać tych,
    tylko firmy "Solbet" ( droższy o jakieś 60gr na sztuce ) bo mają lepszą
    strukture i są cieplejsze a te z powodowa w dodatku są bardziej kruche.
    Ściana i tak będzie dwu warstwowa.

    Możecie mi doradzić jaki wybrać beton komórkowy ? Lub na co zwracać uwage...