    From: AZ <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Szkodnik na działce
    Date: Sat, 01 May 2010 11:55:43 +0200

    Psa mi się zachciało. Wszystkich mających kilkumiesięcznego gnojka na
    działce pocieszam, że podobno dorosły pies niszczy mniej, ale za to z
    większą pomysłowością ;-) W każdym razie codzienny obchód działki w
    poszukiwaniu wynalazków to chyba już zostanie. Jedynym sprawdzonym
    rozwiązaniem na chwile obecną jest srytanie bestii tak, żeby zarył w
    glebe przed budą i nie chciał nawet do domu sie wpakować. Ale, to
    krzyżówka z dingo i nie tak łatwo sie to udaje.

    Jedną z atrakcji jest siatka ogrodzeniowa. A właściwie kot za nią, który
    moją działkę uważał za kawałek swojego terytorium, a teraz został z
    niego wyparty i drażnią się szkodniki z obu stron płotu. Skutek jest
    taki, że w kilku miejscach pojawiły się większe dziury w siatce.
    Kawałki siatki do wymiany. Ale na przyszłość. Wymyśliłem, żeby
    rozciągnąć kawałek "czegoś" co zasłoni psu widok na drugą stronę. Tylko
    nic rozsądnego mi nie przychodzi do głowy. Macie pomysł co by się na
    taką zastawkę nadało? Brezent czy agrowłóknina są chyba za miękkie?
    Jakieś sztachety? Pewnie jak znajdzie w nich szczeline to zaraz je zje.
    Wysokość ok 0,5m (z podmurówką będzie ok 1m)