  • 11. Data: 2020-05-22 21:38:59
    Temat: Re: TVSAT obecnie.
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 10.05.2020 19:51, Pete wrote:

    > U mnie multiswitch Opticum gryzł się z tv Samsung, część pasma była
    > tłumiona.
    > Ostatecznie wymieniłem na corab.

    Mam wieści. Ten Opticom wystawia napięcie zasilania konwertera na 4
    wejściu Hh, a powinien wystawiać na 1 i 3 przez co ani multiswitch
    jednokablowy ani sam konwerter quattro bez tegoż multiswitcha nie jest
    zasilany w ogóle. To jakaś mina.

  • 12. Data: 2020-05-23 12:32:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-05-22 o 21:38, KIKI pisze:

> [...]
    > wejściu Hh, a powinien wystawiać na 1 i 3 przez co ani multiswitch
    > jednokablowy ani sam konwerter quattro bez tegoż multiswitcha nie jest

    Wyżej widzisz, jaki u mnie działa już od 5 lat. Tylko że ja mam mniejszy
    (x8) i nie wiem, czy są modele z większą liczbą wyjść.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2020-05-23 19:07:26
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 23.05.2020 12:32, Pete wrote:

    > Wyżej widzisz, jaki u mnie działa już od 5 lat. Tylko że ja mam mniejszy
    > (x8) i nie wiem, czy są modele z większą liczbą wyjść.

    I sa sprzeczności w instrukcji, kupiłem go jako do quattro, a nie dosyć,
    że napięcie zasilające konwerter wystawia nie na tych wejściach LNB to w
    opisie jest jakby nie nie do quattro. Ma opisane, że na wejściach LNB
    pojawiają się sygnały 13/18V + 0/22kHz co w przypadku quattro nie ma w
    ogóle sensu.
    Po tym co napisałeś od razu nabrałem nieufności i sprawdziłem kolejno co
    i jak :-)
    LNB quattro działa ze switchem przelotowym, tym co wymieniłem,
    jednokablowym i ma wyraźnie opisane we/wy ze ścieżką DC do zasilania LNB
    na 1 i 3. Na samym LNB też jest tak samo opisane, a na tym gównie nie i
    wystawiał zasilanie na ostatnim 4 -> Hh
    Poszedł zwrot do sprzedawcy.

  • 14. Data: 2020-05-24 06:50:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, KIKI.
    On 23.05.2020 19:07 you wrote:

> [...]
    > Na samym LNB też jest tak samo opisane, a na tym gównie nie i
    > wystawiał zasilanie na ostatnim 4 -> Hh Poszedł zwrot do sprzedawcy.

    To raczej wygląd na wadliwy egzemplarz i dodatkowo że się podłączyłeś
    pod wejście naziemnej zamiast sat. :D

    --
    Pete

  • 15. Data: 2020-05-25 05:13:42
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.05.2020 06:50, Pete wrote:

    > To raczej wygląd na wadliwy egzemplarz i dodatkowo że się podłączyłeś
    > pod wejście naziemnej zamiast sat. :D

    Raczej dobrze podłączyłęm :-)
    Chodzi na unikablu, a i tak na razie jest jeden tvsat.