  • 1. Data: 2020-05-03 20:07:59
    Temat: Wygrzewanie podłogówki
    Od: ks <b...@b...pl>

    Witam,

    Słyszałem że podłogówkę/jastrych należy "wygrzać" przed układaniem płytek.
    Tak się składa pasuje mi zaczać płytki zanim będę miał źródło ciepła.
    Posadzka była robiona koło 12 mcy temu.
    Czy to na prawdę konieczne? Co moze sie stać?

    KS

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2020-05-03 22:41:28
    Temat: Re: Wygrzewanie podłogówki
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.05.2020 20:07, ks wrote:
    > Słyszałem że podłogówkę/jastrych należy "wygrzać" przed układaniem  płytek.
    > Tak się składa pasuje mi zaczać płytki zanim będę miał źródło ciepła.

    Możesz kłaść tylko po prostu nie na wilgotną wylewkę. Specjalnie jej
    grzać "aby wygrzać" nie musisz.

    > Posadzka była robiona  koło 12 mcy temu.

    To już wyschła, kładź spokojnie płytki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz