  • 1. Data: 2020-04-30 08:50:12
    Temat: Klimatyzacja
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Idzie lato, czas na klimatyzację. Bo jedyną wadą drewniaków jest to że się
    przegrzewają. A nie perspektyw na chłodne lata.
    Dzwoniłem do jakiegoś lokalnego montera. Rzucił mi dwie nazwy: sevre i airwell.
    Moc jakiej potrzebuję to jakieś 3.5kW

    Opinie, uwagi, zastrzeżenia, o co pytać itd

    b.

  • 2. Data: 2020-04-30 09:44:45
    Temat: Re: Klimatyzacja
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >b.
    sorry za oftop, ale czy sa zestawy wraz z pv? to pv tylko na gonienie klimy?
    to by pasowalo i sie bilansowalo z automatu. jest slonce i duzo pradu to i
    klima duzo wezmie.
    a prad coraz drozszy, a lata coraz cieplejsze.....

  • 3. Data: 2020-04-30 10:22:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/04/2020 08:50, Budyń wrote:
    > Opinie, uwagi, zastrzeżenia, o co pytać itd

    Bierz z grzaniem . Bedzie drożej, ale za to komfort większy jak wrócisz
    do domu po weekendzie.

  • 4. Data: 2020-04-30 10:52:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    https://zapodaj.net/6fb1807508001.jpg.html

  • 5. Data: 2020-04-30 14:01:06
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 08:50:13 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    mam ofertę na klimatyzatory sevra comfort
    3,5kW na gotowo za 2900zł, a 5,3kW za 3600zł

    b.

  • 6. Data: 2020-04-30 14:03:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 14:01:08 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 08:50:13 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    >

    > mam ofertę na klimatyzatory sevra comfort
    > 3,5kW na gotowo za 2900zł, a 5,3kW za 3600zł

    aha, z gwarancją 5lat

    b.

  • 7. Data: 2020-04-30 14:29:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2020 o 14:03 Budyń <b...@g...com> pisze:

    > aha, z gwarancją 5lat

    a jaka kubatura do chłodzenia? - coś za duży rorzut mocy...

    TG

  • 8. Data: 2020-04-30 15:11:10
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 14:29:25 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > a jaka kubatura do chłodzenia? - coś za duży rorzut mocy...

    a no tak :) przymierzam sie do dwóch lokalizacji. Tu gdzie mieszkam powierzchnia jest
    ze 35m, a na budowie u dzieciów z 50-60.

    b.

  • 9. Data: 2020-04-30 21:35:30
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Na 35m dużo nie potrzebujesz, ktoś podpowiedział o grzaniu. Pytanie, czy chcesz grzać
    zimą - będzie trochę drogo.
    A jakieś parametry tych klimatyzatorów?
    K.
    Stay home

  • 10. Data: 2020-04-30 23:41:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 14:01:08 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > mam ofertę na klimatyzatory sevra comfort
    > 3,5kW na gotowo za 2900zł, a 5,3kW za 3600zł

    Coś mi to trąci jakimś badziewiem :/
    Z tego co wiem to Mitsubishi jest polecane (to akurat nic dziwnego)
    a z tych bardziej przystępnych cenowo Sinclair.
    Ale 5kW kosztuje chyba od 5 tys. w górę.

    L.