  • 11. Data: 2020-05-01 08:03:20
    Temat: Re: Klimatyzacja
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 23:41:16 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Coś mi to trąci jakimś badziewiem :/
    > Z tego co wiem to Mitsubishi jest polecane (to akurat nic dziwnego)
    > a z tych bardziej przystępnych cenowo Sinclair.
    > Ale 5kW kosztuje chyba od 5 tys. w górę.

    mniej wiecej tak pan instalator opowiadał
    sevra - chinczyk z wielkiej chinskiej fabryki, dosc nowy model (rozumiem ze nowe
    plastiki na zwykłych bebechach)
    wiec sevra 5kW ma kosztować 3600, to LG i mitsubichi jakies 5 stów więcej. A o
    mitsubichi to gadał jak ty - cóż za marka :-)

    b.

  • 12. Data: 2020-05-01 09:42:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 1 maja 2020 08:03:22 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > wiec sevra 5kW ma kosztować 3600, to LG i mitsubichi jakies 5 stów więcej.
    > A o mitsubichi to gadał jak ty - cóż za marka :-)

    Ja wyciągam wnioski z tego co widzę w przemyśle i energetyce. Tańszy chinol
    pewnie działać będzie, ale jakbym już miał wydawać tyle kasy to 5 stów więcej
    bym wyciągnął :>

    L.

  • 13. Data: 2020-05-05 20:22:22
    Temat: Klimatyzacja
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Czy ma możliwość sterowania przez neta.

  • 14. Data: 2020-05-07 16:25:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 08:50:13 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Moc jakiej potrzebuję to jakieś 3.5kW
    >
    > Opinie, uwagi, zastrzeżenia, o co pytać itd

    W zeszłym roku montowałem LG ~3,5kW - 3k pln podstawa. Ale z uwagi na to,
    że miałem od cholery odległość od jednostki zewnętrznej do wewnętrznej (ok.
    10-12m) i w związku z bardzo trudnym montażem (pod podbitką część etc)
    to skasowali +500 pln za montaż. I jeszcze dodatkowo 500 pln za pompkę
    do skroplin (ale sprawdzałem - na allegro ten model najtaniej stał 600 pln
    więc dali rzeczywiście jakąś z górnej półki :)

    Jakbym miał jednostkę zewnętrzną za wewnętrzną to biorą u mnie równe 3k.
    Gwarancja chyba 10 lat.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.