  • 1. Data: 2011-07-14 05:39:05
    Temat: Tynk akrylowy wewnątrz - przygotowanie ścian
    Od: "TomaszGB" <m...@o...pl>

    Witam

    Przyszło mi położyć na dwóch ścianach w przedpokoju
    tynk akrylowy. Chodzi mi o przygotowanie podłoża.

    Aktualnie ściana wygląda tak od spodu
    1. farba maksykańska czerwień - której nie dało się zdrapać
    2. gładź
    3. dwie warstwy farby różne kolory.

    Planuję to zrobić tak: zdrapać te dwie warstwy, pomalować
    unigruntem, poprawić tą gładź (2), potem podkład pod tynk
    akrylowy i na to tynk.

    Poprawcie mnie proszę jeżeli źle kombinuję.

    pozdrawiam
    Tomek