  • 1. Data: 2011-07-14 07:47:44
    Temat: wysokość regipsu
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam

    Chciałbym przy suficie puscic taki jkaby daszek z regipsu i miedzy nim, a
    sufitem taśmę led, ew. od spodu halogeny

    Ma ktos z Was doswiadczenie, jaką wysokość powinna miec taka połka/daszek i
    ile odsadzenia od sciany do srodka sufitu ?

    Przykladaem tak na oko pudełko od telefonu komórkowego to wychodzi mi mniej
    wiecej wysokosc 10 cm i odsadzenie jakies 20 cm

    Co o tym myslicie ? Nie chce, aby to bylo za wielkie , ani tez za małe ...

  • 2. Data: 2011-07-14 08:05:45
    Temat: Re: wysokość regipsu
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Chciałbym przy suficie puscic taki jkaby daszek z regipsu i miedzy nim, a
    > sufitem taśmę led, ew. od spodu halogeny

    Dużo pomysłów znajdziesz w internecie, np. google - grafika - sufit
    podwieszany
    Adam