  • 1. Data: 2011-07-14 08:55:31
    Temat: koszt 1m2 i naciąganie....
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam

    Jako, ze jestem na etapie wykonczenia mieszkania i robi mi to 2 cwaniaczków
    to mam parę pytań ....

    Ustaliłem z nimi, ze za metr na gotowo, czyli szpachlowanie i malowanie 23
    zł , ale wychodzą pod drodze jakies bajery typu , dostawienie 5 cm scianki o
    gr. 10 cm , potem jeszcze cos i za to wszystko mnie kasuja ... Mam wrazenie,
    ze w ten sposob nabijają sobie kieszen. Czy to nie jest tak, ze jesli trzeba
    gdzies cos dostawic, a nie mowie o 1 m sciany tylko o 5 cm to nie powinno to
    zawierac sie w tych 23 zl za 1m2?

    Drugie pytanie odnosnie sufitu. Byly 2 pokoje przedzielone scianą, sciana
    zostala rozwalona i teraz sufti jest w jednym pomieszczeniu o jakies 2 cm
    nizszy no i znowu chcą mnie kroić, bo mówią, ze muszą z pol metra i z jednej
    i z drugiej zaszpachlowac tak, zeby zgubic ten uskok. Czy skoro place im za
    metr to nie powinni mi tego zrobic w cenie za metr?

    BO tak to co chwile cos znajdą...

    CO o tym myslicie ?

  • 2. Data: 2011-07-14 09:12:37
    Temat: Re: koszt 1m2 i naciąganie....
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

    > CO o tym myslicie ?

    Ja myślę , że trzeba było ich zaprosić wczesniej żeby sobie obejrzeli
    wszystko dokładnie , ustalić cenę za całość , spisac umowę na kartce . Jak
    są fachowcami to by przewidzieli niespodzianki (dające się przewidzieć.)

    pozdr.
    mihal.

  • 3. Data: 2011-07-14 09:21:54
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 14.07.2011 10:55, LUKAS pisze:
> [...]
    > i z drugiej zaszpachlowac tak, zeby zgubic ten uskok. Czy skoro place im za
    > metr to nie powinni mi tego zrobic w cenie za metr?

    A jak idziesz do mechanik na wymianę opon w samochodzie, umawiasz się na
    cenę od koła, a ten Ci mówi że klocki Ci się kończą to oznacza że zrobi
    Ci je za darmo?
    Skoro się umówiliście na szpachlowanie i malowanie to za to im płacisz.
    Idąc Twoim tokiem, można było ich zaprosić na etapie kopania pod
    fundamenty, niech Ci gładzie zrobią, a przy okazji dom wybudują, bo to
    trzeba jeszcze dorobić:)

  • 4. Data: 2011-07-14 10:27:13
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Idąc Twoim tokiem, można było ich zaprosić na etapie kopania pod
    > fundamenty, niech Ci gładzie zrobią, a przy okazji dom wybudują, bo to

    Dobrze mówi... piwo mu dać ;)

    Dostawianie ścianki to nie szpachlowanie.... itp.

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 5. Data: 2011-07-14 16:43:32
    Od: "adi" <a...@g...com>

    popieram kolegów:) A może to ty chcesz na nich zarobić? Przy remontach
    zawsze wychodzi dodatkowego za co trzeba dopłacić

  • 6. Data: 2011-07-14 17:28:52
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

    > BO tak to co chwile cos znajdą...
    >
    > CO o tym myslicie ?

    Jak cos jest ponad norme to sie nie dziw, ale branie za grubsze
    szpachlowanie to juz przesada. Co innego jak wyjdzie dostawienie czegos tam
    w trakcie, ale tak to przeciez powinni byc swiadomi, ze to nie warstwa ze
    szkla.
    Generalnie chyba bym pogonil cwaniakow.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2011-07-14 18:21:42
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 14.07.2011 11:21, Albercik pisze:
> [...]

    [cut]

> [...]
    > Idąc Twoim tokiem, można było ich zaprosić na etapie kopania pod
    > fundamenty, niech Ci gładzie zrobią, a przy okazji dom wybudują, bo to

    Widzisz... robie przebudowe domu. Moja firma budowlana przyjechala na
    ogledziny i zrobila kosztorys. Mysle, ze w jakies 99% udalo im sie
    przewidziec potrzebny naklad pracy. Czyli da sie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 8. Data: 2011-07-14 18:33:28
    Od: "adi" <a...@g...com>

    . Mysle, ze w jakies 99% udalo im sie
    > przewidziec potrzebny naklad pracy. Czyli da sie.

    Dobrze napisałeś, myślisz :)

    Więc albo doliczyli co do całej kwoty niespodzianki albo ci je doliczą, a w
    przypadku kolegi który dogadał temat szpachlowania i malowania sprawa się
    komplikuje bo wykonawcy nie mają frontu robót które mogą im pomóc na czymś
    stracić a na czymś innym zyskać

    Adi

  • 9. Data: 2011-07-14 18:58:29
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > w trakcie, ale tak to przeciez powinni byc swiadomi, ze to nie warstwa ze

    2 cm różnicy to już chyba raczej tynkowanie a nie szpachla i farba. Tak jak
    malowanie to nie dostawienie ścianki za darmo i przy okazji.

  • 10. Data: 2011-07-14 19:08:46
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 14.07.2011 20:33, adi pisze:

> [...]
    > sprawa się komplikuje bo wykonawcy nie mają frontu robót które mogą im
    > pomóc na czymś stracić a na czymś innym zyskać

    "Mysle" w sensie, ze nie wiem czy 99% czy 95% ;) Jestem juz PO budowie
    SSO i PO platnosci za kosztorys, o ktorym mowie. Naprawde sie da zrobic
    to rozsadnie dla obu stron.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk