    From: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Tynk na stare deski.
    Date: Fri, 29 Sep 2017 23:28:02 +0200

    Cześć!
    Mam do tynkowania jakieś 0,5 m? ściany z desek(deski wyglądają na
    zdrowe). Plan jest taki - przykręcam do desek siatkę Ledóchowskiego
    na to szprycę , przyklejam listwy, potem tynk. Jako zaprawę wybrałem
    zaprawę tynkarską Webera.
    I tu kilka pytań:
    1. Czy deski czymś gruntować i czym jeśli jest to wskazane?
    2. Czy deski zmoczyć wodą, przed tynkowaniem?
    3. Jako że to gotowa zaprawa, to można z niej bez kłopotu zrobić szprycę?
    4. Jak zamocować siatkę? Luźno, napiętą bezpośrednio przykręconą do
    deski, czy może napiętą ale z odstępem od desek, może jeszcze inaczej?

    Pod miejscem gdzie muszę ścianę otynkować jest stary tynk
    przykryty zaprawą cementową niestety nierówną(w dobrym stanie,
    młotowiertarka brać tego za bardzo nie chce))(różnica ok. 2cm na 1,5m
    odcinku. I tu pytanie jak to wyrównać? Najpierw otynkować górę, a potem
    jak wyschnie, otynkować cienko całość? Czy od razu jak będę tynkować górę
    to lecieć też dół? I czy kłaść siatkę na całość?
    A może jakieś dobre rady na w/w temat, bo w internecie za dużo
    nie ma o zarzucaniu tynku na deski.

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Bo(o)t manager