  • 1. Data: 2010-04-01 20:05:20
    Temat: Tynkarze kontra cienkie przewody - jak wyrównać szanse?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Pytanie mam do doświadczonych - jaka jest szansa, że po tynkowaniu
    (tynki CW), a zwłaszcza po zacieraniu tynków, cienkie przewody
    alarmowe (przewód YTDY) wystające ze ściany nadal będą z niej
    wystawać i będą miały izolację taką, jak przed całą akcją? Dobrze
    się domyślam, że niewielka?

    Co w takim razie zrobić, żeby owe szanse choć wyrównać? Odejście
    przewodu od ściany w jakąś rurkę (choćby kawałek pustej izolacji
    zewnętrznej z solidniejszego przewodu instalacyjnego) chować? Czy
    może są inne pomysły?

    J.

  • 2. Data: 2010-04-01 20:07:07
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > od ściany w jakąś rurkę (choćby kawałek pustej izolacji zewnętrznej z
    > solidniejszego przewodu instalacyjnego) chować? Czy może są inne pomysły?

    Moje przeżyły. Jeśli się bardzo boisz, zachlastaj je gipsem budowlanym.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2010-04-02 06:47:57
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > YTDY) wystające ze ściany nadal będą z niej wystawać i będą miały izolację
    > taką, jak przed całą akcją? Dobrze się domyślam, że niewielka?
    Maja dużą szanse na przeżycie. Nic sie im nie stanie raczej

    Krzysiek