  • 1. Data: 2010-01-31 19:07:46
    Temat: Uszczelnienie wrót uchylnych Hormana
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Z (fałszywej) oszczędności były kupione podczas
    budowy wrota uchylne Hormana, które sam
    dociepliłem styropianem i to docieplenie jest OK.
    Natomiast sama konstrukcja wrót wyklucza
    ich szczelność, koło systemów (oś obrotu)
    wieje zimą mrozem. Mam 2 pytania:
    1. Czy ktoś z Was używa miotełek mocowanych
    po obwodzie wrót które pozwoliłyby
    na zahamowanie napływu mroźnego
    powietrza zimą? Jak się to sprawdza?
    2. W garazu (a jest w bryle domu) nie
    ma grzejnika, zaś są rurki z wodą.
    Ponieważ czekać mnie będzie wymiana grzejnika
    w salinie na 2 płytowy więc jednopłtowy
    nadałby się do garażu. A zasilenie?
    Pomyślałem o solarach. Czy ktoś robił
    tego typu eksperymenty w praktyce?