  • 1. Data: 2022-12-25 17:07:11
    Temat: W Krakowie jest 70 tysięcy pustych mieszkań.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co czwarta osoba mieszkająca w Krakowie jest w wieku emerytalnym. Czyli w bliżej
    nieokreślonym ale niezbyt odległym czasie pozostaną po ludziach starych kolejne puste
    mieszkania w Krakowie. W tej chwili umierają ci co się urodzili w czasie wojny i
    zaraz po niej. Do trzech lat zacznie umierać początek górki powojennego wyżu
    demograficznego. Jak zacznie umierać górka wyżu demograficznego to cena metra w
    Krakowie będzie na poziomie tysiąca złotych i specjalnie nabywców nie będzie. W
    innych miastach bedzie w zależności od punktu widzenia jeszcze lepiej/gorzej.
    Oczywiście całe zamieszanie że spadkiem cen nie dotyczy ludzi którzy mają już
    mieszkanie nie zamierzają robić w swoim życiu żadnych rewolucji. Będziesz to bardzo
    korzystne dla tych którzy za kilka lat wejda w wiek w którym powinno się mieć gdzie
    samemu mieszkać. Duża nadwyżka mieszkań do sprzedaży i najmu nad potencjalnymi
    nabywcami/najemcami wywoła ostra walkę o klienta. Podstawowym kryterium będzie
    najlepszy stosunek jakości do ceny.

  • 2. Data: 2022-12-26 13:18:10
    Temat: Re: W Krakowie jest 70 tysięcy pustych mieszkań.
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 25/12/2022 16:07, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    zacznie umierać górka wyżu demograficznego to cena metra w Krakowie będzie na
    poziomie tysiąca złotych i specjalnie nabywców nie będzie(...)
    wreszcie jakieś konkrety, potwierdźmy tylko ustalenia: twierdzisz, że w
    2026r przeciętna cena metra kwadratowego mieszkania w Krakowie wyniesie
    1000zł.
    Będzie wspaniale, sam kupię tam mieszkanie. Jeśli jednak tak nie będzie,
    25/12/2025 przyznasz na tej grupie że pierdolisz głupoty?

    Lukasz

  • 3. Data: 2022-12-26 16:33:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 26 Dec 2022 12:18:10 +0000, ddddddddddd

    > Będzie wspaniale, sam kupię tam mieszkanie. Jeśli jednak tak nie będzie,
    > 25/12/2025 przyznasz na tej grupie że pierdolisz głupoty?

    Nie przyzna się, tak samo jak nie przyznał się do pieprzenia głupot o tym
    że jak putin zakręci kurek to wszyscy Polacy grzejący się gazem zamarzną.

    Teraz sami se kurek zakręciliśmy a pierwszym któremu dupa przymarza jest
    kogut grzejący się pelletem >2000zł/tona (i to jest taki śmieciowy pellet,
    bo lepsze są znacznie droższe) czyli wychodzi aktualnie okolice 0,35
    zł/kWh.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2022-12-26 17:01:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 grudnia 2022 o 13:18:11 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > Będzie wspaniale, sam kupię tam mieszkanie. Jeśli jednak tak nie będzie,
    > 25/12/2025 przyznasz na tej grupie że pierdolisz głupoty?

    Jak się zrobią dwa lata poślizgu albo +-500 złotych za metr się pomyliłem to będzie
    znaczyło że prognoza była nietrafiona? Umieranie to zjawisko, naturalne,
    przyrodnicze. Ale mające związek z trybem życia i z rozwojem technologicznym. Teraz
    wprowadzają dwa nowe lekarstwa na cukrzycę typu II. Mówią że jest szansa na
    przedłużenie cukrzykom życia o kilka lat. Ale nie spowoduje że cukrzycy nie umrą.
    Dzisiaj trzy artykuły przeczytałem. Pierwszy o tym że w Holandii ludzie bogaci żyją
    przeciętnie 10 lat dłużej od biednych. Drugi o tym że w wieku siedemdziesięciu lat
    umarl jakoś aktorzy społecznik. Pracował po 14 godzin dziennie. Trzeci że umarł były
    senator. Miał 91 lat. To ze nie jesteśmy w centrum wymierania powojennego wyżu
    demograficznego to skutek rozwoju technologicznego. 75 lat temu jak się ludzie
    rodzili to przewidywany czas życia był w Polsce na poziomie 65-68 lat.a teraz jest
    M72 K80. Dłuższe życie ludzi wtedy urodzonych ma również związek ze zbudowano w PRL
    kilkanaście milionów mieszkań. Były dużo nowocześniejsze niz przedwojenne. Wycofano
    metanol z denaturatu, wprowadzono obowiązkowe badanie mięsa na pasożyty itd.
    Najważniejsze było uregulowanie czasu pracy robotników. Zaczęli pracować po 8 godzin
    dziennie zamiast dwunastu. Dostali opiekę lekarską. Paradoksalnie dzięki PRL czas
    kiedy kryzys polegający na ogromnej nadwyżce mieszkań przesunął się o kilka lat.

  • 5. Data: 2022-12-26 17:06:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 grudnia 2022 o 16:33:37 UTC+1 Myjk napisał(a):
> [...]
    > kogut grzejący się pelletem >2000zł/tona (i to jest taki śmieciowy pellet,
    > bo lepsze są znacznie droższe) czyli wychodzi aktualnie okolice 0,35

    Kłamiesz jak ostatnia kacapska kurew. Nie mam gazu i nie udzielam się w temacie z
    gazem.

  • 6. Data: 2022-12-26 17:38:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 25 grudnia 2022 o 17:07:12 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > Co czwarta osoba mieszkająca w Krakowie jest w wieku emerytalnym. Czyli w bliżej
    nieokreślonym ale niezbyt odległym >cz. Do trzech lat zacznie umierać początek górki
    powojennego wyżu demograficznego. Jak zacznie umierać górka wyżu >demograficznego to
    cena metra w Krakowie będzie na poziomie tysiąca złotych i l

    Super wiadomość
    Już odkładam 100tys zł żeby w 2025 kupić dwa 50 metrowe mieszkania w Krakowie.

  • 7. Data: 2022-12-26 18:45:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 grudnia 2022 o 17:38:26 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    >
    > Super wiadomość
    > Już odkładam 100tys zł żeby w 2025 kupić dwa 50 metrowe mieszkania w Krakowie.
    Na chuj ci będą te dwa mieszkania? Chyba tylko po to żeby jakieś stałe opłaty robić
    co miesiąc.

  • 8. Data: 2022-12-26 19:25:49
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 26/12/2022 16:01, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    > Jak się zrobią dwa lata poślizgu albo +-500 złotych za metr się pomyliłem to będzie

    jak średnia cena mieszkania w Krakowie będzie 1500 za metr, to uznam że
    się nie pomyliłeś. Rozumiem, że już zmieniasz deadline na grudzień 2027?

    Lukasz

  • 9. Data: 2022-12-26 20:31:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 26 grudnia 2022 o 18:45:22 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    bliżej nieokreślonym ale niezbyt odległym >cz. Do trzech lat zacznie umierać początek
> [...]
    > Na chuj ci będą te dwa mieszkania? Chyba tylko po to żeby jakieś stałe opłaty robić

    Od czasu do czasu sobie pomieszkam w jednym, drugie np Tobie wynajmę

  • 10. Data: 2022-12-26 20:43:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 grudnia 2022 o 19:25:51 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > jak średnia cena mieszkania w Krakowie będzie 1500 za metr, to uznam że
    > się nie pomyliłeś. Rozumiem, że już zmieniasz deadline na grudzień 2027?

    Nie ja wyznaczyłem ścisłą datę zapaści na rynku mieszkaniowym. Przyszłość można
    przepowiadać, patrz Jackowski, i przewidywać, patrz GUS. Jest jeszcze jedno źródło
    informacji. To znajomi , rodzina itp. To ostatnie jest najgorsze bo przede wszystkim
    opiera się na plotkach i powielaniu zachowań inych. Pobieżna analiza danych
    demograficznych skazuje że coś się będzie z mieszkaniami działo i że nie będą drożały
    a bardzo szybko taniały. To co się do tej pory działo nazwałbym robieniem sztucznego
    tłoku. To że metodę na tłok stosują kieszonkowcy nie znaczy że nie ma ona swojego
    odpowiednika wśród ludzi kradnących kwoty większe niż można mieć w kieszeni.
    Stworzenie zapotrzebowania na mieszkania w momencie w którym było wiadomo że jest
    jakaś ich duża liczba niezamieszkałych i że z czasem pustych może tylko przybywac to
    oszustwo. W oszustwie czynnie bierze udział rząd bo dla zysku budżetu nie
    poinformował ludzi co się będzie działo w związku z demografia.