  • 1. Data: 2009-07-19 22:27:33
    Temat: Wilgoć pod posadzką -- zdjęcia
    Od: "tadzik" <j...@o...pl>

    Witam,
    zgodnie z sugestią wrzuciłem kilka zdjęć z zawilgoconej posadzki, plus
    zdjęcia drzwi balkonowych.
    Jakby komuś podsunęło to jakieś podejrzenia to chętnie wysłucham.

    http://www.li.com.pl/posadzka/

  • 2. Data: 2009-07-20 00:27:30
    Temat: Re: Wilgoć pod posadzką -- zdjęcia
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "tadzik" <j...@o...pl> wrote in message news:h406kr$42q$1@atena.e-wro.net...
> [...]
    > zdjęcia drzwi balkonowych.
    > Jakby komuś podsunęło to jakieś podejrzenia to chętnie wysłucham.

    Zrób fotę z oddali też, bo ciężko się rozeznać gdzie okno a gdzie mieszkanie
    i gdzie jakie ściany.

    Ale widzę, że kafelki z tarasu dochodzą do ramy okna zamiast być pod nimi
    żeby woda spływała po nich. Wydaje mi się, że tam wcieka w posadzkę od
    zewnątrz pod okno i dalej sobie płynie. Może ciec po oknie albo płynie pod
    gresem.

    Zrób zdjęcia z oddali.

  • 3. Data: 2009-07-20 00:33:49
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

> [...]
    > zdjęcia drzwi balkonowych.
    > Jakby komuś podsunęło to jakieś podejrzenia to chętnie wysłucham.

    Rozwal z przodu okna ten gres - cały pas na 1 kafel i tam zrób rozeznanie.
    Te kafle bankowo powinny powinny wchodzić pod okno. Taras jest za wysoko o 5
    cm

  • 4. Data: 2009-07-20 08:37:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "tadzik" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdjęcia drzwi balkonowych.
    > Jakby komuś podsunęło to jakieś podejrzenia to chętnie wysłucham.

    Ewidentnie zle obrobione drzwi od zewnatrz. Gres powinnien byc pod drzwiami
    jak parapet, ale mimo to same drzwi przed posadzka powinny byc uszczelnione,
    zeby pod nie w razie czego nic nie podplywalo.
    W sumie tej wilgoci tam masz jakos duzo, czy problem dotyczy tylko okolic
    tych drzwi, czy pojawia sie rowniez w innych miejscach? Zaczyna to wygladac
    na kiepska izolacje pozioma fundamentow miejscami i sama folia zdaje sie nie
    byc wystarczajaca na chudciaku.
    Ja nie raz pisalem o robieniu izolacji papa termozgrzewalna albo papa i
    lepikiem na goraco, ale caly swiat madry teraz i wystarczy folia.
    Byc moze konieczna byla by opaska odwadniajaca, no ale to dopiero jak
    bedziemy wiedzieli skad ta woda.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-07-20 13:33:27
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > lepikiem na goraco, ale caly swiat madry teraz i wystarczy folia.
    > Byc moze konieczna byla by opaska odwadniajaca, no ale to dopiero jak

    Czekamy na więcej zdjęć. Szczególnie z oddali od zewnątrzi od wewnątrz.

  • 6. Data: 2009-07-20 20:55:26
    Od: "tadzik" <j...@o...pl>

    Zdjęc dzisiaj nowych nie zrobiłem, ale:
    scenariusz byl taki:
    - zauwazona woda lekko wyciekajaca pod kranem
    - test szczelnosci na zimnej wodzie, z 3,3 do 3,2 spadło chyba w minute,
    potem dalej do 3,1
    - grzebanie w rurach, rozkuwanie kafelek, szukanie przecieku - nic
    - skrecenie wszystkiego i kolejny test szczelnosci - 4,9 i ani drgnie -
    zostawiony do jutra

    Jesli jutro odczyt bedzie zblizony to najprawdopodobniej woda saczyla sie ze
    zle wkreconego zaworu z przedłużka pod kafelki. Po ponownym skreceniu juz
    jest szczelnie.

    Swoja droga uwazam, ze cala ta izolacja nie jest dobrze zrobiona, ale tym
    razem to chyba nie to zawazylo.