    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Witam kabla
    Date: Fri, 1 Jul 2011 07:52:01 +0000 (UTC)

    Lisciasty <l...@p...pl> napisał(a):

    > esie,
    > je=B6li
    > esz, =BFe
    >
    > Ja nie wiem po co Wy ci=B1gle polemizujecie z tym gamoniem, panoszy si=EA
    > po usenecie i zgrywa eksperta w ka=BFdej dziedzinie, a jak dochodzi do
    > szczeg=F3=B3=F3w to struga wariata i/lub zmienia temat. Niedawno stwierdzi=
    > =B3,
    > =BFe w silniku diesla mieszanka paliwowa zapala si=EA za pomoc=B1 =B6wiec
    > =BFarowych, po wytkni=EAciu ewidentnej bzdury k=B3=F3ci=B3 si=EA zdrowo prz=
    > ez
> [...]
    i kolejną kurwę męską wraz z jej papugą mańkiem. Zazdrościsz dziadkowi co w
    KBW robił i ojcu słynnemu z tego że ma swój wpis w IPN. I nagle inna Polska
    bez ORMO. Nie ma gdzie kablować. To chociaż trochę porządku po swojemu na
    niusach zrobisz. Jak ja kocham takie szmaty. A tak przy okazji. Pokażcie
    towarzyszu swoją instalację solarną.