  • 1. Data: 2017-05-09 20:49:46
    Temat: Włączyłem ogrzewanie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dzisiaj były wszystkie pory roku z wyjątkiem lata i maks. 7 stopni. Na noc
    zapowiadają przymrozek. Włączyłem ogrzewanie...
    To jest chore, proszę państwa.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2017-05-09 21:05:08
    Temat: Re: Włączyłem ogrzewanie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 maja 2017 20:49:43 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Dzisiaj były wszystkie pory roku z wyjątkiem lata i maks. 7 stopni. Na noc
    > zapowiadają przymrozek. Włączyłem ogrzewanie...
    > To jest chore, proszę państwa.

    To normalne prosze pana:

    https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/184253
    07_1013286178802377_7609359400707772911_n.jpg?oh=d3d
    7aba7a6ed0c398aa1296d04e1ed6b&oe=59BD7987

    W 1914 tez padal snieg w maju :D

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2017-05-09 21:10:01
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Niestety, nic na to nie poradzisz,
    trzeba z tym żyć i to zaakceptować.

  • 4. Data: 2017-05-09 22:22:26
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 maja 2017 21:05:09 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    07_1013286178802377_7609359400707772911_n.jpg?oh=d3d
    7aba7a6ed0c398aa1296d04e1ed6b&oe=59BD7987

    a na mojej budowie w 2011 tez w maju był snieg
    https://youtu.be/1KNy_FkxKpU?t=205

    b.

  • 5. Data: 2017-05-09 23:40:24
    Od: Tornad <w...@a...com>

> [...]
    07_1013286178802377_7609359400707772911_n.jpg?oh=d3d
    7aba7a6ed0c398aa1296d04e1ed6b&oe=59BD7987

    Snieg z deszczem. (J 23)

    A na poważniej to jest chyba maly ale dowod na to, ze to globalne ocieplenie to
    jest raczej globalny przekręt, oszustwo i sciema, majace na celu zdominowania
    swiata przez jedna z chalasliwych nacji.

    W tym pelecia, gazie czy waglu, nie piszac już o elektryce, płacisz podatek od
    globalnego ocieplenia i to duzy.
    Praktycznie to nie wiadomo ile i komu Polska placi za te kontyngenty CO2,
    które musimy kupować. Ale na pewno nie sa to miliony lecz miliardy dolarów
    rocznie.

    Trump okazal się być odporny na te "naukowe" tezy, ze za kilkadziesiaat lat
    grozi nam wymarcie i szereg innych plag. Powiedzial, ze ma w d.. te ustalenia
    paryskie i nie zamierza zadnych pieniędzy placic.

    Podobnie jak Ruscy czy Chinczycy. Tylko my, jeden z najbiedniejszych już chyba
    na swiecie krajów, musimy placic grube miliardy dolarów do Banku Swiatowego.
    I tym się martwię, ze nasze pra pra wnuki do entego pokolenia, tych już
    zaciągniętych dlugow i morderczych lichw, nigdy nie splaca.

    A pogoda rzeczywiście w tych dniach okazala się bardzo wredna. Nawet Parada
    Zwyciestwa na Placu Czerwonym w Moskwie obchodzona z wielka i zasluzona pompa
    zawsze przy słonecznej pogodzie, w tym roku odbyla się przy zachmurzonym niebie.
    Rutynowo przed "dniem pobiedy" nad Moskwa i okolicach kraza samoloty
    rozpylające w atmosferze jodek srebra. To powoduje, ze woda w chmurach się
    kondensuje i opada w postaci deszczu i dzięki temu csly 9 maja jest pogodny
    i deszcz nigdy nie pada. W tym roku deszczu tez nie było ale zachmurzenie
    zwyciezylo. I zimno było widoczne. Wiekowi kombatanci marzli. Po raz pierwszy
    od lat, zrezygnowano z pokazow lotniczych no bo w nisko zawieszonych chmurach
    i tak by nikt niczego nie zobaczyl a o wypadek nie trudno.

    Ja tez mam problem. Sezon grzewczy w moim bloku się skonczyl z koncem kwietnia.
    A tu maj zamiast sypnąć kwieciem, sypnal z nieba jakims srutem snieznym.
    I wiaterek wial raczej damski. Temperatura odczuwalna była niska. Jaka, nie
    wiem bo tego u nas nie podaja ale rece bez rękawiczek w czasie krótkiego
    spaceru zaczely grabiec.
    Pzdr
    Tornad

  • 6. Data: 2017-05-10 06:59:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 May 2017 14:40:24 -0700 (PDT), Tornad napisał(a):

    > A na poważniej to jest chyba maly ale dowod na to, ze to globalne ocieplenie to
    > jest raczej globalny przekręt, oszustwo i sciema, majace na celu zdominowania
    > swiata przez jedna z chalasliwych nacji.

    Żaden dowód. Globcio dotyczy średniej temperatury globalnej.

    > Trump okazal się być odporny na te "naukowe" tezy, ze za kilkadziesiaat lat
    > grozi nam wymarcie i szereg innych plag. Powiedzial, ze ma w d.. te ustalenia
    > paryskie i nie zamierza zadnych pieniędzy placic.

    Wszystkie nacje, które wg ciebie okazały się odporne na tezy, w które nie
    wierzysz, jednocześnie przygotowują się do ekspoatacji złóż węglowodorów w
    Arktyce, korzystając z tego, że pokrywa lodowa kurczy się tam w rekordowym
    tempie i za ok. 20-30 lat może jej już latem nie być wcale.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2017-05-10 07:51:54
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 maja 2017 23:40:26 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:

> [...]
    > jest raczej globalny przekręt, oszustwo i sciema, majace na celu zdominowania
    > swiata przez jedna z chalasliwych nacji.

    A dlaczego naiwnie zakladac ze ktos wplywowy nie zechce zarabiac na prawdziwym
    efekcie?
    Owszem, jest mozliwosc ze ktos sieje panikę i na tym sporo zarabia. Ale jest tez taka
    ze jak kazdy biznesmen zwietrzyl okazje i wykorzystuje koniunkture.
    Miejscowe zmiany pogodowe krótko terminowo niewiele znaczą. Ale pomiary temperatur
    juz tak. Tobie jest łatwiej w spisek wierzyc, w koncu fałszywą teorie TW głosza bez
    mrugniecia okiem, to i pomiary mogą oszukac :)
    Ja mam zdanie ostrożnosciowe - moze i czlowiek sie nie przyczynia do ocieplenia, ale
    poniewaz temperatura znajduje sie w stanie równowagi chwiejnej to dbałbym o to aby
    sie nie wychyliła. Byc moze pół promila CO2 wywoła efekt domina.
    A u nas bedzie wtedy arktyka, bo cieplo jest tu dostarczane pradem zatokowym który
    wygasnie gdy bedzie za ciepło.

    b.

  • 8. Data: 2017-05-10 07:58:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 09.05.2017 23:40, Tornad wrote:
    > A na poważniej to jest chyba maly ale dowod na to, ze to globalne ocieplenie to
    > jest raczej globalny przekręt, oszustwo i sciema, majace na celu zdominowania
    > swiata przez jedna z chalasliwych nacji.

    Napewno jest ocieplenie albo... oziębienie... zawsze jest jakaś
    tendencja. Mnie to w sumie mało obchodzi w którą stronę.
    Istotne jest jedynie wtedy gdy jakaś menda twierdzi, że jest ono
    antropogeniczne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2017-05-10 08:19:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 May 2017 22:51:54 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > A dlaczego naiwnie zakladac ze
    > ktos wplywowy nie zechce zarabiac na prawdziwym efekcie?

    Powtarzam to od lat! Jak do tej pory bez większysz efektów - spiski są
    atrakcyjniejsze.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2017-05-10 08:22:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 May 2017 07:58:43 +0200, quent napisał(a):

    > Istotne jest jedynie wtedy gdy jakaś menda twierdzi, że jest ono
    > antropogeniczne.

    Dowody na kluczowy wpływ człowieka są jakościowo i ilościowo porównywalne z
    dowodami na brak tego wpływu, więc sorry, ale stawiając sprawę w ten
    sposób, robisz z siebie identyczną "mendę", tylko z przeciwnym znakiem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl