  • Data: 2011-11-05 20:20:13
    Temat: Woda z bojlera = smród :(
    Od: "/// Kaszpir ///" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Nowy bojler (80L) i niestety podgrzana przez niego woda śmierdzi :(
    Zapach to prawdopodobnie zapach siarkowodoru ...

    Mam zrobione badania wody (Sanepid) i woda ma bardzo dobre wyniki ...

    Ta sama woda zagotowana w czajniku elektrycznym nie ma żadnego zapachu ...

    Przez pewien czas bojler był ustawiony na max grzanie (wbudowana grzałka w
    bojler) i nic to nie dało ...

    Z tym samym problemem borykają się także inni sąsiedzi ...
    Podobno pomogło by założenie stacji uzdatniania wody , ale wydatek 3500zł jest
    poza moim zasięgiem finansowym ...

    Podobno pomaga wywalenia anody magnezowej , ale podobno przyspiesza to bardzo
    szybko korozję zbiornika a co za tym idzie szybszą wymianę , a wydanie
    600-700zł na nowy bojler nie uśmiecha mi się ...

    Czy jest na to jakiś sposób bez kosztownych wydatków ?