    From: Wojtek <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wygłuszanie sufitu
    Date: Mon, 25 Jan 2010 12:39:08 +0100

    Nowy budynek. Nad moim mieszkaniem pojawil sie sasiad. Nie wiem z czego
    ma podloge ale slychac kazdy jego krok. Slychac tez rozmowy/imprezy o 2
    w nocy.
    Musze wygluszyc syfit. Dzwiek przenosi sie glownie przez syfit, ale
    rowniez scianami.
    Ścian nie dam rady wygluszyc. Chyba ze samym korkiem.
    Syfit planuje wygluszyc tak:
    Przykresam stelaz z stalowych profili np. U28 do syfitu i scian(moze
    tylko syfit?), wczesniej oklejajac profil tasma wygluszajaca, moze
    lepiej cienka guma ? Niesty zawsze zostaje polacznie sufit->stelaz
    poprzez wkrety.
    W stelaz wkladam jakas welne wygluszajaca(cos innego?, jak gruba?),
    potem regips(moze 2?). Regips nie bedzie sie bezposrednio stykal ze
    scianami.
    Czytam, ze mozna uzyc samego korka. Ale to wydja mi sie podejzane. Co da
    przyklejenie korka do syfitu. Pewnie nieco wygluszy niskie dziwieki ale
    to, ze ktos zapyla w szpilka po deskach juz chyb nie ?.
    No i jak pisalem dzwiek przenosi sie rowniez scianami. Musialbym
    zdudowac pozadna klatke na gumowych nogach by sie całkowicie odciac od
    halasu:).