  • 1. Data: 2012-03-02 09:53:05
    Temat: Wysadzać już czy nie?
    Od: qufel <d...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Zima się kończy, przymrozki już coraz rzadziej i
    zastanawiam się nad wysadzeniem dwóch świerków które na razie wegetują w
    donicach w garażu. Moze jeszcze poczekać? Czy raczej już im zima nie
    zaszkodzi? Świerki maja po ok 150cm.

  • 2. Data: 2012-03-02 13:36:33
    Temat: Re: Wysadzać już czy nie?
    Od: " skryba" <s...@W...gazeta.pl>

    qufel <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zastanawiam się nad wysadzeniem dwóch świerków które na razie wegetują w
    > donicach w garażu. Moze jeszcze poczekać? Czy raczej już im zima nie

    Jeśli w garażu masz cały czas temperaturę podobną do tej na zewnątrz, to jeśli
    ziemia już na tyle głęboko odtajała to wsadzaj. Jeśli garaż był ogrzewany to
    pewnie lepiej byłoby świerki troszkę zahartować.

    Pozdrawiam alternatywnie
    skryba

  • 3. Data: 2012-03-02 18:05:43
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Użytkownik "qufel" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    nagłówek twojego posta zapalił chyba wszystkie czerwone lampy w wiadomych
    służbach!
    nie wysadzaj!!!

    mOOn

  • 4. Data: 2012-03-02 18:31:41
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jir26q$3j6$1@mx1.internetia.pl,
    niejaki(a): Moon z adresu <m...@y...com> napisał(a):

    > Użytkownik "qufel" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nagłówek twojego posta zapalił chyba wszystkie czerwone lampy w
> [...]

    He he he hi hi hi :)

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 5. Data: 2012-03-02 20:50:00
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

> [...]
    > się nad wysadzeniem dwóch świerków które na razie wegetują w donicach w
    > garażu. Moze jeszcze poczekać? Czy raczej już im zima nie zaszkodzi?

    Sprawdź na jaką głębokość wbijesz szpadel, bo w mojej okolicy pozory mylą
    ;-/ Po wierzchu błoto a jak spróbujesz kopać to max na 10 cm, a dalej
    zmazlina.

    Pozdrawiam
    PP

  • 6. Data: 2012-03-14 20:57:07
    Od: "Wędrowniczek" <N...@E...PL>

    Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał:

    > Sprawdź na jaką głębokość wbijesz szpadel, bo w mojej okolicy pozory mylą
    > ;-/ Po wierzchu błoto a jak spróbujesz kopać to max na 10 cm, a dalej
    > zmazlina.

    U mnie (okolica Rzeszowa) to samo. Do 10 cm breja, a pod spodem beton.
    Wysadzanie raczej niemożliwe.

    --
    Wę-ek

  • 7. Data: 2012-03-14 21:01:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 21:57:07 +0100, Wędrowniczek napisał(a):

    > U mnie (okolica Rzeszowa) to samo. Do 10 cm breja, a pod spodem beton.
    > Wysadzanie raczej niemożliwe.

    Otwory nawiercić by trza - i trotylem to 3-)
    --

    XL

  • 8. Data: 2012-03-14 23:27:11
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    > Dnia Wed, 14 Mar 2012 21:57:07 +0100, Wędrowniczek napisał(a):
    >
    > Otwory nawiercić by trza - i trotylem to 3-)

    Właśnie. Jak wysadzać to skutecznie :-D

    PP

  • 9. Data: 2012-03-14 23:55:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 00:27:11 +0100, Piotrek_P napisał(a):

    > Właśnie. Jak wysadzać to skutecznie :-D
    >
    > PP

    Saperzy na zamarzniętych rzekach lód grubości metra wysadzali za socjalu, a
    teraz nie można se glebnąć?
    ;-P
    --

    XL

  • 10. Data: 2012-03-15 00:58:32
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Użytkownik "Wędrowniczek" <N...@E...PL> napisał w wiadomości

    > U mnie (okolica Rzeszowa) to samo. Do 10 cm breja, a pod spodem beton.
    > Wysadzanie raczej niemożliwe.

    A jaka była najniższa temperatura u was tej zimy? Zauważyłeś może?
    Pytam, bo niedługo wybieram się do swojego domku koło Gorlic i zastanawiam
    się, czy mam tam dużo sopli w kuchni:)

    moon