  • 1. Data: 2016-11-13 12:12:01
    Temat: Wyścig zbrojeń :)
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Szwagier zamontował sobie automatyczne zraszacze na trawniku.
    Jego szwagier teraz zamontował u siebie zraszacze
    a i jeszcze taką mała szklarnie.
    Wiec mój szwagier też stwierdził że chce mieć szklarnie.
    Jak to zobaczył sąsiad za miedzy to stwierdził że on musi wybudować sobie
    pomieszczenie gospodarcze bo rowerów i kosiarek nie ma gdzie trzymać.

    Wiec teraz szwagier na 1 listopada zamontował kamery na każdym rogu domu.
    Czekam
    co zrobi szwagier szwagra i sąsiad :)

  • 2. Data: 2016-11-13 13:20:57
    Temat: Re: Wyścig zbrojeń :)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 listopada 2016 12:12:01 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > pomieszczenie gospodarcze bo rowerów i kosiarek nie ma gdzie trzymać.
    >
    > Wiec teraz szwagier na 1 listopada zamontował kamery na każdym rogu domu.

    Jest tak jak piszesz. Ale po coś trzeba żyć.

  • 3. Data: 2016-11-14 00:20:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-11-13 o 12:12, Bolko pisze:
> [...]
    > pomieszczenie gospodarcze bo rowerów i kosiarek nie ma gdzie trzymać.
    >
    > Wiec teraz szwagier na 1 listopada zamontował kamery na każdym rogu domu.

    Widzę, ze jesteś jednym z tych szwagrów biorących udział w "wyścigu
    zbrojeń" :)

    Może problem leży tylko i wyłącznie w Twojej głowie, a szwagrowie
    montują sobie to co chcą i co chcieli już dawno mieć lub co ich
    zakręciło. Zazwyczaj osoby zawistne interesują się tym co robią sąsiedzi
    i szwagrowie :)

  • 4. Data: 2016-11-14 08:34:11
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >pomieszczenie gospodarcze bo rowerów i kosiarek nie ma gdzie trzymać.

    >Wiec teraz szwagier na 1 listopada zamontował kamery na każdym rogu domu.

    Paczpan, a wszyscy oni mogli po prostu wykopać dziurę w ziemi i tam
    zamieszkać. Razem z Tobą :P

  • 5. Data: 2016-11-14 20:58:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 13:20 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Jest tak jak piszesz. Ale po coś trzeba żyć.

    100/10 :-)

    TG