  • Data: 2009-11-13 22:19:44
    Temat: Zabudowa tarasu i prawa autorskie architekta.
    Od: "Pawel" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam takie pytanie - chce zabudowac taras w swoim mieszkaniu. Budynek jest
    oddany do uzytku, zarzadza nim administrator powolany przez zarzad
    wspolnoty.

    Z tego co wiem to projektant budynku - nie chce wyrazic zgody na ew.
    zabudowe tarasu.

    Pytanie - czy wogole tutaj zgoda projektanta jest potrzebna? Budynek w
    momencie oddania do uzytku ma status budowli. Projektant ma prawa autorskie
    do projektu, nie do budowli - wiec jesli dobrze rozumuje to ja - nie
    zmieniam jego projektu, tylko zmieniam wyglad budowli, ktora powstala na
    jego bazie i jesli otrzymam zgode wspolnoty - moge taka rozbudowe wykonac.

    Czy dobrze mysle?

    Pozdr.P.