  • 1. Data: 2010-04-18 13:53:59
    Temat: Zamiast lisci kwiaty
    Od: Kresowiec <i...@t...de>

    W niektorych miejscach na moich zeszlorocznych okulizakach pojawily sie
    zamiast lisci kwiaty. Co z tym dalej robic? Wyskubac ostroznie kwiaty?
    Czy tez cala moja robota w tych przypadkach na nic? Byloby troche
    szkoda, bo niektore kwitnace oczka pojawily sie na podwojnie lub
    potrojnie zaokulizowanych podkladkach. Nie dotyczy to tylko dereni, tez
    wisnie ozdobne kwitna mi 5 cm nad ziemia. W literaturze jeszcze sie z
    tym nie spotkalem albo nie uwaznie czytalem. Ide teraz podwiazywac
    dwuletnie okulizaki. Mam nadzieje, ze znajdzie sie czuwajaca ogrodniczka
    lub ogrodnik, ktorzy mi podpowiedza, co z tym fantem dalej zrobic.

    Irek