  • 1. Data: 2009-11-15 09:02:03
    Temat: a jednak lodówka nie do zabudowy
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Oglądałem wczoraj z żoną te lodówki i poprzez fakt że musi sie zmieścić w
    szafce to jest strasznie mała.
    Ponad 30% mniejsza pojemnośc zamrażarki i dlatego odpuszczamy sobie.
    Podobnie zresztą jak mikrofale :)
    Myslimy o jakimś modelu conajmniej A+ w kolorze srebrnym z funkcja NoFrost.
    Możecie coś doradzić za rozsądną cenę?

  • 2. Data: 2009-11-16 06:46:41
    Temat: Re: a jednak lodówka nie do zabudowy
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Myslimy o jakimś modelu conajmniej A+ w kolorze srebrnym z funkcja
    > NoFrost.
    > Możecie coś doradzić za rozsądną cenę?

    Nie piszesz jakiej kubatury potrzebujesz. Ja potrzebuje duzej i kupilem
    sharpa z serii 'large', zadne tam side-by-side. Jest olbrzymi i ekonomiczny
    ;) Sa tez mniejsze - do wyboru. W srodku dobrze rozplanowane, widze duzo
    plusow w stosunku do starszej lodowki ktora mam w domu. Srebrne tez są ;)
    (my mamy beżową).

    Niestety - nie wiem jak "chodzi" bo jeszcze jest nieuruchomiony.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2009-11-16 07:21:27
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale pewnie nieźle kosztowała :)

  • 4. Data: 2009-11-17 07:21:54
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > ale pewnie nieźle kosztowała :)

    1,5-2x mniej niz side-by-side ;) Dla mnie cena vs
    kubatura+stylistyka+ergonomia była _bardzo_ rozsądna.

    Kane