  • 1. Data: 2009-05-18 08:40:29
    Temat: akryl
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    W zwiazku z remontem, chcialbym wszelkie nierownosci pokryc akrylem. Teraz
    pytanie: uzywac go jak silikonu - wziac tubke i robic co potrzeba, czy
    najpierw akryl ogrzac np, w cieplej wodzie i dopiero nakladac ?

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-05-18 08:40:46
    Temat: Re: akryl
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2009 10:40:29 +0200, CeZ__134 napisał(a):

    > W zwiazku z remontem, chcialbym wszelkie nierownosci pokryc akrylem.

    ???
    Co to znaczy?

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-05-18 08:47:28
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > ???
    > Co to znaczy?

    Np; narozniki kolo szafy, miejsca gdzie okno styka sie ze sciana itp, -
    takie pierdolki. Nie nie, nie zamierzalem calych scian robic akrylem :)

    CeZ__134

  • 4. Data: 2009-05-18 08:48:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2009 10:47:28 +0200, CeZ__134 napisał(a):

    > Np; narozniki kolo szafy, miejsca gdzie okno styka sie ze sciana itp, -
    > takie pierdolki. Nie nie, nie zamierzalem calych scian robic akrylem :)

    Uff :)
    Uzywac jak silikonu.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-05-18 09:02:35
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Uff :)
    > Uzywac jak silikonu.

    Tylko ze akryl jest na bazie wody :) i tak mi przyszlo do glowy, coby go
    troche ogrzac aby byl plastyczniejszy :)

    CeZ__134

  • 6. Data: 2009-05-18 09:09:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2009 11:02:35 +0200, CeZ__134 napisał(a):

    > Tylko ze akryl jest na bazie wody :) i tak mi przyszlo do glowy, coby go
    > troche ogrzac aby byl plastyczniejszy :)

    On jest plastyczny juz w pokojowej temperaturze, obawiam sie ze jak
    podgrzejesz to po prostu wyleje sie z tubki :)

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-05-19 12:11:18
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Weź pod uwagę, że akryl zawiera wodę i po wyschnięciu sie kurczy, dlatego,
    to co było zrobione na równo po wyschnieciu będzie wklęsłe (przykład
    wyrównania szczeliny).
    Jacek