  • Data: 2011-06-03 12:22:46
    Temat: biała skóra- narożnik, sofa
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W związku w wykonczeniem mieszkania wciąż mam szereg pytan :-)

    Czy ktos z Was posiada narożnik lub sofę w białej skórze? Czy faktycznie sa
    teraz tak srodki( tak mowia sprzedawcy, ale dziwne, zeby by moiwli
    inaczej...) , ze mozna utrzymac biała skore w czystosći?

    Ja sie boje przebarwien jakiś, typu jeansy itp., jakiś brud, kotry potem nie
    zejdzie itp.
    Bardzo mi sie podoba biel i ciagle mysle o zakupie wlasnie takiego
    naroznika:-)