  • 1. Data: 2011-06-03 12:22:46
    Temat: biała skóra- narożnik, sofa
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam
    W związku w wykonczeniem mieszkania wciąż mam szereg pytan :-)

    Czy ktos z Was posiada narożnik lub sofę w białej skórze? Czy faktycznie sa
    teraz tak srodki( tak mowia sprzedawcy, ale dziwne, zeby by moiwli
    inaczej...) , ze mozna utrzymac biała skore w czystosći?

    Ja sie boje przebarwien jakiś, typu jeansy itp., jakiś brud, kotry potem nie
    zejdzie itp.
    Bardzo mi sie podoba biel i ciagle mysle o zakupie wlasnie takiego
    naroznika:-)

  • 2. Data: 2011-06-03 12:32:20
    Temat: Re: biała skóra- narożnik, sofa
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 03-06-2011 o 14:22:46 LUKAS <q...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    > W zwi?zku w wykonczeniem mieszkania wci?? mam szereg pytan :-)
    >
    > Czy ktos z Was posiada naro?nik lub sofe w bia?ej skórze? Czy faktycznie
    > sa
    > teraz tak srodki( tak mowia sprzedawcy, ale dziwne, zeby by moiwli
    > inaczej...) , ze mozna utrzymac bia?a skore w czystosaei?
    >
    > Ja sie boje przebarwien jaki?, typu jeansy itp., jaki? brud, kotry potem
    > nie
    > zejdzie itp.
    > Bardzo mi sie podoba biel i ciagle mysle o zakupie wlasnie takiego
    > naroznika:-)

    Zapytaj sprzedawcę, czy może jakoś udowodnić to co mówi.. najlepiej jakby
    miał próbkę materiału.. choćby tylko na stanie sklepu. Jeśli nie pozwoli
    poplamić próbki to masz odpowiedź, jeśli pozwoli ją poplamić to sam
    sprawdzisz czy plama ładnie zejdzie.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 3. Data: 2011-06-03 13:41:09
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z Was posiada narożnik lub sofę w białej skórze? Czy faktycznie sa
    > teraz tak srodki( tak mowia sprzedawcy, ale dziwne, zeby by moiwli
    > inaczej...) , ze mozna utrzymac biała skore w czystosći?

    u znajomego stoi juz z 2 lata, plam nie stwierdzono ;) No ale dzieci dorastają do
    wieku kredkowego wiec wszystko przed nimi.

    b.

  • 4. Data: 2011-06-03 16:45:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > nie zejdzie itp.
    > Bardzo mi sie podoba biel i ciagle mysle o zakupie wlasnie takiego

    Zapmnij, mam biala ja, ma moj szwagier - rozne. Co prawda pewnie nie ubrudzi
    sie szybko, i nie tak od razu od jeansu. Ale bedzie sie ciagle dobrudzac, i
    po kilku latach wyglada po prostu fatalnie, czyszczenie poprawia, ale tylko
    troche.

  • 5. Data: 2011-06-03 16:54:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    LUKAS wrote:
> [...]
    > potem nie zejdzie itp.
    > Bardzo mi sie podoba biel i ciagle mysle o zakupie wlasnie takiego

    Biała skura bezie super wyglądała...

    na filmie w TV i w magazynie wnętrzarskim...

    jak zaczniej ja używać zacznie zmieniać barwy :)

    jeśli planujesz dzieci to bęzi ejeszcze śmeiszniej.

  • 6. Data: 2011-06-03 19:25:05
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    Mamy...

    I wygląda świetnie.
    I tu kończą się zalety.

    Już kilka razy skóra cierpła ale na dupie jak zobaczyliśmy jak wygląda
    sofa i pufy po jakiejś imprezie.
    Jeans faktycznie potrafi masakrycznie zafarbować skórę.

    Na środki czyszczące i ochronne wydaliśmy już majątek...

    Zastanów się 10 razy.
    Z drugiej zaś strony nie biała ale jakaś inna jasna też pewnie podobnie
    się brudzi...

    Masz dwa wyjścia albo zapominasz o tym co Ci się podoba albo godzisz się
    z tym, że lekko nie będzie.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 7. Data: 2011-06-04 14:56:11
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-06-03 21:25, RudeBoy pisze:
    > Zastanów się 10 razy.
    > Z drugiej zaś strony nie biała ale jakaś inna jasna też pewnie podobnie
    > się brudzi...

    potwierdzam bo taką posiadam i... więcej nie będę posiadał.
    Może jak się do reszty zestarzeje, dzieci się wyprowadzą na swoje to
    może?:)))

  • 8. Data: 2011-06-04 17:13:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > potwierdzam bo taką posiadam i... więcej nie będę posiadał.
    > Może jak się do reszty zestarzeje, dzieci się wyprowadzą na swoje to
    > może?:)))

    Naprawde nie potrzeba dzieci by wybic sobie z glowy biala skore (sprawdzic
    czy nie Majkel Dżekson).

  • 9. Data: 2011-06-05 11:23:54
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-06-04 19:13, Ghost pisze:
    > Naprawde nie potrzeba dzieci by wybic sobie z glowy biala skore
    > (sprawdzic czy nie Majkel Dżekson).

    nie tylko skórę... mam bardzo jasną alkantarę
    tragedii nie ma, ale to też mój ostatni taki jasny mebel siedziskowy :)

    Sierp

  • 10. Data: 2011-06-05 20:11:25
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Biała skura bezie super wyglądała...