  • 1. Data: 2011-06-02 22:55:36
    Temat: Re: izolacja ław fundamentowych - chyba jest zła
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "kiki" <k...@t...fel> wrote in message news:...

    Tak się klei papę na gorąco

    http://www.youtube.com/watch?v=YKkqAtkdczs&feature=r
    elated

    Ale musi być sucho.

  • 2. Data: 2011-06-05 09:02:39
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    kiki jak wspomnial Budyn - pierwsza wasrtwa dysperbitu rozcienczona jako
    grunt, potem juz z wiadra - to po pierwsze! po drugie nawet na opakowaniu
    dysperbitu pisze ze mozna nanosic na wilgotne podloze, no a po trzecie
    klejenie papy na goraco do dysperbitu to totalna porazka! dysperbit jest na
    wodzie i po kontakcie z palnikiem robi sie z niego blyskawicznie bialy
    popiol! o 100razy lepiej jest wymalowac lawe dysperbitem i polozyc na
    swiezym dysperbicie pape - wtedy sie napewno przyklei! a juz najlepszym
    rozwiazaniem jest malowanie law izolacjami rozpuszczalnikowymi- odczekanie
    kilku dni dla odparowania, na to zgrzac pape ktora wtedy sie ladnie wtopi i
    zrobi napewno izolacje ciagla! i dopiero lepis styro na wodnorozcienczalnych
    klejach.

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 3. Data: 2011-06-05 16:40:24
    Temat: Re: izolacja ?aw fundamentowych - chyba jest z?a
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 05-06-2011 o 11:02:39 ..:maniek:.. <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > wtopi i
    > zrobi napewno izolacje ciagla! i dopiero lepis styro na
    Ale jak już ktoś słusznie tu zauważył, jeżeli się nie robi piwnic
    to izolacja na ławie jest ZBĘDNA, ja się trochę sobą zasugerowałem
    bo mam piwnicę i ławę izolowałem, ale folią, jedna warstwa w zupełności
    wystarczy, i dlatego radziłem jak radziłem, ale jak się nie robi
    piwnic to izolacja na ławie jest niepotrzebna.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-06-05 19:08:34
    Temat: Re: izolacja 3aw fundamentowych - chyba jest z3a
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    >ale jak się nie robi
    >piwnic to izolacja na ławie jest niepotrzebna.

    czy ja wiem czy sie nie robi? ta papa ma za zadanie jedynie ograniczenie
    podciagania wody, i tu kazda warstwa jaka by nei byla jest
    potrzebna...zawsze to kolejne utrudnienie dla wody :-)