    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: blacha pod tynkiem
    Date: Tue, 22 May 2012 11:42:43 +0200

    Witam,

    Chcę pod tynk dać kawał grubej blachy stalowej. Przybliżone wymiary blachy
    to 30-35cm na 10-15cm, grubość 1cm. Blacha ta będzie pełnić funkcję
    podkładki dla gwintsztangi. Ta gwintsztanga przechodzi przez ścianę nośną
    zewnętrzną (beton komórkowy, 24cm grubości ściany) i trzyma na zewnątrz
    drewnianą belkę. Chcę aby ta podkładka z blachy zapierała się o żelbetowe
    wieńce.

    Na tym zdjęciu na drugim planie widać tą gwintsztangę a jako podkładka
    został włożony kawał grubego drewna.
    http://imageshack.us/photo/my-images/842/p1050575hf.
    jpg/

    Nie wiem jednak czy blacha to dobry pomysł. Wątpliwości są dwie:
    1. Czy tynk odpowiednio pokryje blachę?
    2. Czy po jakimś czasie na tynku nie pojawią się rdzawe przebarwienia.

    Jeśli nie blacha to co zastosować jako podkładkę? Obawiam, się, że zwykła
    powiększona podkładka (6cm średnicy bodajże - takie mam) nie wystarczy...
    Drewniana belka musi być bardzo solidnie przymocowana, bo na niej opiera się
    konstrukcja daszku nad wejściem.

    Oto widok z zewnątrz:
    http://imageshack.us/photo/my-images/28/p1050707o.jp
    g/